1. Reklam


    1. kyra
      viki
      Tenda
      lastworld
      silkroadcilar
      3

29/Mart/2009 Pazar - Yöneticiler Bakarsa Sevinirim


  1. odin07

    odin07 rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    183
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    xD NooooooooB xD
    Arkadaşlar Tatil Olması Nedeniyle Galiba Serverler Yine Tam Full 3 Saatir Denedim Girmiyor Odine Acaba Yöneticilere Sesleniyorum Ona Buna Çare Buluyonuz Bunada Bulsanıza Yhaa Taktik Filan EcSroda Otomatik Deneme Filan Var Bizede Öle Bişi Yapamazmısınız??
     
  2. Kai

    Kai olduser

    Kayıt:
    4 Ekim 2008
    Mesajlar:
    4.936
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    Hayır
     
  3. DukeNukem

    DukeNukem rank8

    Kayıt:
    9 Ekim 2007
    Mesajlar:
    7.175
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Pre al dicem ama bana bazen pre ilede traffic veriyo :D :think:
     
  4. Milano

    Milano rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    12.855
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Staples Center / L.A
    Bu konu neden burada Taşınıyor :arrow:
     
  5. odin07

    odin07 rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    183
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    xD NooooooooB xD
    pf yok yani :S
     
  6. kral01

    kral01 rank8

    Kayıt:
    10 Ocak 2009
    Mesajlar:
    196
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    2 tane client aç öle dene 3 dakkada oyuna girersin
     
  7. destiny

    destiny rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    5.977
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    isro bot auto login