1. Reklam


    1. bestsro
      joysro
      anafor
      deep
      eos
      anafor
      trensro

2008 yılbaşı hediyesi?


  1. ositoz

    ositoz rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    26
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ARkadaşlar bu sene yılbaşı hediyesi kimlere ne aldınız, yada neler alacaksınız? bir 365 günü daha devirdik. Allah yardımcımız olsun. ben hediye sitelerini dolaştım. sonuç şu; erkeklere alınabilecek hediyeler çok pahalı :lol: , bayanlarınki ise gene klasik ama güzel.


    not: bu konuyu açacak uygun bölüm neresi bilemedim. yanlış yerdeyse editleyin lütfen. Neutral
     
  2. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.413
    Beğenilen Mesajlar:
    354
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    kime alacaksınız onu bilmem lazım bir erkeğe alacaksınız zannımca : bir erkeği her zaman pahalı şeyler etkiler sewgilinize alınacak en güzel hediye birazda fantastik olması babında bir boxer şöyle şeytanlı buggs bunny li falan deli güzel olur her zaman tek hediye almayın küçük bir hediye sepeti yapın devamında bir tane mevsimlik atkı ve eldiven bir tane okuması için kitap ve sonuncu olarak bir şişe şarap toplasan vereceğin para 40-50 YTL çok birşey değil ama emin ol deli gibi tapacaktır sana.

    hatuna alınacak hediye ne mi derseniz işte onun sırrını söylemem benim tarzım farklıdır :lolmuch: :santa:

    Happy XMAS :santa:
     
  3. Morwena

    Morwena Buralıyım

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.356
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Ben bugün arkadaşlarımdan birine Örn : Red Tng aldım ancak kız yuzume vurdu :mrgreen: :santa:
     
  4. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.413
    Beğenilen Mesajlar:
    354
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    ben olsam o hatunla bir daha asla görüşmem ne saçma bir iş tanga alıyorsun red ediliyorsun bu kadar da öcü diye bakılmaz ki tangaya canım aaaaaaa :lolmuch: :santa:
     
  5. Morwena

    Morwena Buralıyım

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.356
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    aynen abi o hediye 30 ytl bayıldım kız yuzume attı allah'ım ya giyseydi çok ta yakışacaktı :mrgreen: :santa:
     
  6. The_DifferenT

    The_DifferenT rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.806
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA

    Gerçek mi bilmiyom ama bence değil
    ve eğer gerçekse sadece o kdr yapmışsa yaşadığına dua et (samimiyet derecesine gore degişir yada hediyeyi alan kişinin kapasiteine gore)
     
  7. Morwena

    Morwena Buralıyım

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.356
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Gerçek iyi tanıdğım arkadaşımdı mucX :santa:
     
  8. The_DifferenT

    The_DifferenT rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.806
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Fucker LoL
    Şehir:
    Kestel / BURSA

    Valla bence Bi arkadaşa verilecek bi hediye degil ya kız haklı :mrgreen:
    ama ozel kişilere verilebilecek guzel bi hediye :lolmuch:
     
  9. ositoz

    ositoz rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    26
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    az daha yaratıcı olun bence. baylar bayanlar Wink
    o tangaya gelince. aldığın kişiye göre dğişirdi. normal bi arkadaşımdan bana öle bişi gelcek. o mekandan ölüsü çıkar be.
     
  10. Lord_Rings

    Lord_Rings rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.044
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lojıstık-uluslararası taşımacılık ve yurtıcı dağıt
    Şehir:
    CNR\EXPO TUNING SHOW 2008

    bayanlara en şık hedıye guzel bır taşlı altın saat olur bunun gibi
    - Resim Silinmiş.14 KARAT SOM ALTIN AVRUPA KÖKENLİ ...

    erkek lere alınacak hediyeler ise
    - Resim Silinmiş.
    ... Cruzer3 Şarjlı Traş Makinesi
    extraokk artık bidahaki 14 şubat sevgililer gunune extraokk
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017