1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

..


  1. Phantoso

    Phantoso rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Donanım Teknisyeni
    Şehir:
    Silik Yazar
  2. Phantoso

    Phantoso rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Donanım Teknisyeni
    Şehir:
    Silik Yazar

    ALLAH AKIL VERİRKEN BÖYLE ANGUTLAR NERDEYMİŞ ACABA
     
  3. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.464
    Beğenilen Mesajlar:
    365
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.

    böyle mesajları yetkililere pm yoluyla veya uyarı gönderme servisimizle yapın lüfen.

    Ps : banlanmıştır.
     
  4. Nescafe

    Nescafe Öğretiyorum

    Kayıt:
    2 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    668
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Restaurant İşletmecisi
    Şehir:
    Çanakkale/Ezine

    noluyor noldu bi anlatırmısın ?
     
  5. Phantoso

    Phantoso rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Donanım Teknisyeni
    Şehir:
    Silik Yazar


    tmm okan abi :beer:

    saol.com
     
  6. Chorus

    Chorus Admin

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    333.464
    Beğenilen Mesajlar:
    365
    Ödül Puanları:
    83
    Şehir:
    Taksim/IST.


    8)
     
  7. Black Rain

    Black Rain rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.380
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik

    Başlığı küçültelim lütfen :!:
     
  8. Phantoso

    Phantoso rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Donanım Teknisyeni
    Şehir:
    Silik Yazar

    TAMAM ARKADAŞLAR KONUYU KAPATMAK EN DOĞRUSU ZATEN RESİM SİLİNMİŞTİR.
     
  9. Black Rain

    Black Rain rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.380
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik

    + Yazdıklarınızıda.
     
  10. Nescafe

    Nescafe Öğretiyorum

    Kayıt:
    2 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    668
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Restaurant İşletmecisi
    Şehir:
    Çanakkale/Ezine

    off avatar ve imzan dagıtıyor ortaliği gözlerim kamaştı kıskandım valla :muck: :muck: :muck: :beer: :kalp:
     
  11. Black Rain

    Black Rain rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.380
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik

     
  12. Phantoso

    Phantoso rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Donanım Teknisyeni
    Şehir:
    Silik Yazar

    :? bence siz konuyu silin daha iyi :confused1:
     
  13. Black Rain

    Black Rain rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.380
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik

    Konu silmek forum etiğimize ters.
     
  14. Phantoso

    Phantoso rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Donanım Teknisyeni
    Şehir:
    Silik Yazar

    Konu silmek forum etiğimize ters.[/quote]

    O ZAMAN BEN YORUMLARI SİLİYİM ONU KÜCÜLT BUNU KÜCÜLT DERDİ KALMASIN :muck:
     
  15. Phantoso

    Phantoso rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Donanım Teknisyeni
    Şehir:
    Silik Yazar

    PEKİ BÖYLE NASIL?
     
  16. Wax Whine

    Wax Whine Psikolog

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.589
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Taksim/İST.

    Silden kastı çöpe taşı bro^^
     
  17. Wax Whine

    Wax Whine Psikolog

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.589
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Taksim/İST.

    @warning
    Normal yazı yazarken Caps Lock tuşunun kapalı olduğundan emin ol. Hatta 2 kez kontrol et^^
     
  18. Phantoso

    Phantoso rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Donanım Teknisyeni
    Şehir:
    Silik Yazar


    8O HACI FARKINDAYSAN Mesajlarımı oku yarısı büyük yarısı kücük yani YETERİNCE dikkatliyim bu konuda Benim isteğim doğrultusunda capslock acık konuda o süphen olmasın. ben öyle yazmak istiyorum AMA YASAKSA YAZMAYIZ YANİ :?
     
  19. fsdfqwe23

    fsdfqwe23 rank8

    Kayıt:
    27 Şubat 2008
    Mesajlar:
    379
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    büyük harf kullanmak kırıcı bi şekild ebağırmk anlamındadır ve çoğu forumda yasaktır

    not:dikkat ettim çoğu konuda sert sözler kullanıyosun ve eski konulaır hortlatııp duruyosun bu konuda uyarmak bana düşmez kesinlikle ama yinede ii niyetli olarka uyarımı yaptım
     
  20. Phantoso

    Phantoso rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.049
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Donanım Teknisyeni
    Şehir:
    Silik Yazar


    bence burada yanlış DÜŞÜNÜYORSUN. benim görüş acım DİKKAT çekilmesi için yapıyorum tek şey budur kimseyi aşalama,ve snn dediğin ibi bağırmıyorum BÜYÜKK harf kullanarak.