1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      darkroad
      bosalan

116 Lwl + Soru ™


  1. duzceli81

    duzceli81 gamer

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.096
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce

    Skill tablosunda ne gibi bi deyişiklik var bilin bakalım :D


    - Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. Jaysean

    Jaysean gamer

    Kayıt:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.682
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kırklareli / Üniversitesi

    ben değişik birşey farkedemedim özelden yazsana cevabı ^^
     
  3. duzceli81

    duzceli81 gamer

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.096
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce


    sabret :D
     
  4. CrackCocaine

    CrackCocaine olduser

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    644
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Blizzard skilli maxlandığı halde Earth Quake, Salamander ve Charging Equall skilleri hala uplanabilir durumda.
     
  5. saganey

    saganey rank8

    Kayıt:
    16 Şubat 2011
    Mesajlar:
    70
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    ne biçim iş lan o meteor max

    earth la elektrik max değil
     
  6. Tony Montana

    Tony Montana rank8

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.497
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Konyaaltı Sahili

    Mastery max olmuş :lol:

    PS Şaka sadece :mrgreen:
     
  7. xlorxlarge

    xlorxlarge rank8

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.067
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    C# C++

    Joymax işi bozdu iyice daral:
     
  8. TillDoomsDAY

    TillDoomsDAY  

    Kayıt:
    8 Haziran 2009
    Mesajlar:
    1.504
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Elektrik teknisyeni
    Şehir:
    söylesem gelicek misin ?

    Scrap Metal görevi en çok sana yaradı galiba :P
    tebrikler düzceli ™ summer3:
     
  9. Jaysean

    Jaysean gamer

    Kayıt:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.682
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kırklareli / Üniversitesi

    birisi açıklayabilirmi değişen nedir ?
     
  10. xlorxlarge

    xlorxlarge rank8

    Kayıt:
    23 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.067
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    C# C++

    Blizard meteor frozen spear max olurken earth quake salamender blow ve diğer elektirk skili daha max değil
     
  11. Jaysean

    Jaysean gamer

    Kayıt:
    6 Ekim 2008
    Mesajlar:
    3.682
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kırklareli / Üniversitesi

    allah allah neden böyle olmuşki
     
  12. duzceli81

    duzceli81 gamer

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.096
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce

    Joymaxa bildirmemiz lazım düzeltilmesi lazım boyle olmaz ya çok kötü mallık yapmışlar :S

    görev. baya işe yarıyo %100 fazla kasıyom :D ™115 lwl olmaya 17.5 milyar exp istiyodu 116 olmaya 18 milyar istiyo valla çok artmamış şasırdım görev yine 0.15 kasıyo ™
     
  13. DoNJuaN

    DoNJuaN olduser

    Kayıt:
    22 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    oTToMaN_TuRK

    neyin görevini yapıyosun ki sen ? sürekli alınabilir görevlerimi yapıyosun?
     
  14. duzceli81

    duzceli81 gamer

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.096
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce


    115 lwl geliyo 200 tane toplama 0.16 kasıyo sureklı yapılıyo
     
  15. RoqA

    RoqA rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL

    pre bitiyo :P
     
  16. duzceli81

    duzceli81 gamer

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.096
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce


    2 preyle yarıya geldik :D
     
  17. RoqA

    RoqA rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL

    3 veya 4 pre daha kullanırsın 120ye kadar bence. Çünkü mobların leveline yaklaşıyorsun hem level yükseldiği için exp az gelcek hem de mobla aradaki level farkı düştüğü için.
     
  18. duzceli81

    duzceli81 gamer

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.096
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce


    116 ve 117 olmak aynı arada 500 bin exp var ama 111-112-113-114-115 lwl arasından hep 2.5 milyar exp oluyordu ™
     
  19. RoqA

    RoqA rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL

    eğer ileriki levellerde de büyük miktarda artarak giderse 5 hatta belki 6. pre gelir :P ama dediğin gibi 500bin falansa 4 veya 5te 120 :)
     
  20. duzceli81

    duzceli81 gamer

    Kayıt:
    14 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    3.096
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Düzce

    bu gorevle 2 kat kasıyorum ilaç gibi geldi :D