1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

10 Mart No Lag No Dc No Zor Giriş :D


  1. tombalaci_46

    tombalaci_46 rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Türkiye
    ARkadaşlar Biraz Önce Buldugum IP 10 kere girip çıktım dc yok zor giriş yok doluşun gari :lolmuch:

    218.189.219.99

    3370

    ID / PW : ggh
     
  2. ExederM

    ExederM rank8

    Kayıt:
    6 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    182
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sandalyenin Üstü Pc nin Karşısı xD
    thnx ettim Wink
     
  3. tombalaci_46

    tombalaci_46 rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Türkiye
    Rica Ettim Cool
     
  4. Arnildcivardagezer

    Arnildcivardagezer rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A Place, Where You have never been there
    nekadar zor girersen okadar zor cıkarsın Razz
    bunun omru kısa Razz
    saol tombalacı (lan yine ortagısın dimi :mrgreen: )

    valla şu easy2game in cıkması bi derece iyi oldu millet ona yuklenince biz rahatladık
    dun bi iple girdim saat 6 falandı hala oyunda dc bile yemedi :mrgreen: lagdan eser yok inşallahta dc yemez
     
  5. tombalaci_46

    tombalaci_46 rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Türkiye
    Yok Yaw Sitede Tekim Ortak Yok :santa:
     
  6. salakaromana

    salakaromana rank8

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    273
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu ıp dc veriyo 5 kere tek tık girdim anında dc galba en iisi ko ve root ile başlayan o zor giriyo ama no dc no lag
     
  7. Arnildcivardagezer

    Arnildcivardagezer rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A Place, Where You have never been there
    dedigim gibi giriş nekadar zorsa çıkışta okadar zor deneyin
     
  8. salakaromana

    salakaromana rank8

    Kayıt:
    29 Aralık 2007
    Mesajlar:
    273
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar şimdi bu konuda verilen ıp oluyo mu
     
  9. Arnildcivardagezer

    Arnildcivardagezer rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A Place, Where You have never been there
    valla bilmiyorum bn enson oyundaydım işe geldim şimdi oyunda olan biri bana msj atabilirmi hala oyundamıymısım merak ediyorum :mrgreen:
    nickim belli tombala oyundaysan bi msj atsana bana :lol:
     
  10. balrog

    balrog rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    428
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    서울
    yav bu ipde 4 oldu tam carı secip start dıycem sut Sad
     
  11. Defance

    Defance rank8

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    488
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    işporta elixir karaborsa
    Şehir:
    Gizli Bahçe
    aga bu ıp le gırerken bende start gelmıyor ve dıyer ıp lerde dırek oyuna baglanıp ıd pw ıstıor sorasında forever c8 alıyorum bi bilgisi olan varmı?
     
  12. tombalaci_46

    tombalaci_46 rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Türkiye
    Çalışıyor Tekrar Girdim Wink
     
  13. Arnildcivardagezer

    Arnildcivardagezer rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A Place, Where You have never been there
    oooo yaşadınız hadi yine ö.m. a bak tombala
     
  14. RevolutioN

    RevolutioN rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    23
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tombalaci bu ne kadar zor giriyor ya 25 kere undergoing verdi cevap bekliyorum Evil or Very Mad
     
  15. os1

    os1 olduser

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.355
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
    ya biri çalışan ıp versin lütfen
     
  16. xcarkox

    xcarkox rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    432
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    aynen Cok zor giriyor Patlak bile Diyebilirim Shocked
     
  17. xxxxmematixxxx

    xxxxmematixxxx rank8

    Kayıt:
    3 Şubat 2008
    Mesajlar:
    400
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Patlamış galiba bayadır deniyorum undergoing veriyor.
     
  18. ReDeviL

    ReDeviL Öğretiyorum

    Kayıt:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    796
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ÖğrenCi
    patlamış bencede geldiğimde beri full undergoing Crying or Very sad
     
  19. archer96

    archer96 rank8

    Kayıt:
    22 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.289
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kopuk
    bu ıp ile suan oyunda olan warmı Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question Question
     
  20. Defance

    Defance rank8

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    488
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    işporta elixir karaborsa
    Şehir:
    Gizli Bahçe
    adamın bırınden ıp ıstedım no dedın neden dıye sordum laga ıhtıyacım yoq dedı ınsanlık budur ısde onlar bızden ıstese dırek soylerız yabancılar neden böyle lamer adamın nick mundyz oyunda görürsem prodector e bogucam onu yaşatmıcam :lol: