1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

10 Degree Sun İtem Olacak mı ?


  1. Queen_Of_KS

    Queen_Of_KS rank8

    Kayıt:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bazı arkadaşlarım 10 degree sun olmayacak diyorlar.

    Buna dair kesin bilgi var mı ?

    Bencede olmaması lazım çünkü çok büyük haksızlık oluyor. Pvp'de sunu olan biri %90 Galip Geliyor Zaten.
     
  2. JbS

    JbS rank8

    Kayıt:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.215
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    kaldırım mühendisi
    Şehir:
    rüyalar
    1-9 d arası sun var

    10 D neden olmasın? bunun acıklaması var mı?
     
  3. Beijo

    Beijo Bilgiliyim

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.703
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    s1cky.
    ne alakası var yaw...millet nasil dedikodu çıkaracağını şaşırdı valla... :?
     
  4. Queen_Of_KS

    Queen_Of_KS rank8

    Kayıt:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Olmaması için birsürü sebep var mesajımdada bi ikitanesini belirttim.

    * Sun Silahı Olan Birisi PVP'de Ve Unique'de %90 Galip Gelir. (Tabi Buildine Göre Değişir Ama Genel Olarak Bak.)

    * Full Sun Adamlarda Bildiğimiz Gibi Server'in Kralı Oluyor.Ve Diğer Sunu Olmayan kişilere çok büyük haksızlık oluyor.

    * Parası Olan Parayı Bastırıp Sun Alabiliyor Rahatlıkla. (Hani Oyun Bedavaydı , Silk Alıyoruz O NEyse Bu Sun İşi Bozuyor)

    Bukadar Madde Saydım Hepsi Tek Bir Kapıya Çıkıyor SUN OLMASIN !!!!!
     
  5. TanerUNER

    TanerUNER  

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.446
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
    hee olmucak 10 d sılah bıle olmucak 9 d lerle ıdare edıcez bıde soyle bısı var 10 d sılah almak ıstıyosan joymax a 50 dolar para yatırcan onlarda senın kasana bırakacaklar sılahını ama sılah kullanımı 8 saat surucek sonra 9 d ye donusucek yaaa
     
  6. JbS

    JbS rank8

    Kayıt:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.215
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    kaldırım mühendisi
    Şehir:
    rüyalar
    sun olmassa adam +11 basacak weya para ile alıcak

    hiç olmassa bizim gibi garibanlara düsüoda satıoz biraz gecim kaynagı oluyo

    sende para koy kral ol

    oyunnun sembollerinden biri sun som ve sos itemler asla kalkmaz
     
  7. Queen_Of_KS

    Queen_Of_KS rank8

    Kayıt:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    +11'i Herkesin Basma Şansı Var.Ama Sunu Düşürme Şansı Çok Az Zaten Sun'dan 1 yada 2 Tane Düşüyor.Gerisi parayla Sun ALıyor 1 Milyar 2 Milyar.

    +11'e emek harcarsın en azından.Ve Herkesin Basma İhtimali Olabilir Sunu Herkesin Alma Veya Düşürme İhtimali Yok
     
  8. JbS

    JbS rank8

    Kayıt:
    29 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.215
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    kaldırım mühendisi
    Şehir:
    rüyalar
    uzun lafın kısası ben düsücelerimi söylüyorum sun som ve sos kalkmaz bu oyunun simgesi sembolleri gibiler
     
  9. AnG3L_K_S

    AnG3L_K_S rank8

    Kayıt:
    21 Kasım 2008
    Mesajlar:
    314
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AnG3L_K_S
    kesinlikle asılsız bi dedikodu olmazmı hic
     
  10. Misproject

    Misproject Buralıyım

    Kayıt:
    17 Ekim 2007
    Mesajlar:
    3.947
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Antalya Beach Park
    Ne alakası var niye olmasın ki, 10d sos varsa som da sun da vardır.
     
  11. Queen_Of_KS

    Queen_Of_KS rank8

    Kayıt:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Yahu Sövecem Hepinize Sizden Bilgi İstiyorum Verdiğiniz Cevaplara Bakın Bi Dövmediğniz Kaldı. Benim Konularıma 18 Yaş Sınırını Geçmiş Arkadaşlar Cevap Versin. 13 14 Yaşındaki Çocuklar Gelip Saçma Sapan Konuşmasın. Manyakmısınız Nesiniz. Ne diim Ben Size Daha. Yuh Diyorum Bukadar Duyarsızlık Olamaz . !!!!!!!!!!!!!
     
  12. Wyndra

    Wyndra olduser

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    234
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bence sun ve som henuz gelmez hatırlayanlar varsa Lv sınırı 70 ken sadece 8d sos vardı 80 gelince som ve sun cıkmaya basladı
    bildigim kadarıyla 10dg itemler Lv 90dan basladıgı için simdilik sadece sos cıkar diye dusunuyorum
     
  13. destiny

    destiny rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2008
    Mesajlar:
    6.339
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Mesut abi bence çok yanlış düşünüyorsun , her dg'de sun olduğu gibi 10dg'dede sun olması lazım
     
  14. Wyndra

    Wyndra olduser

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    234
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    10 dg sunda olur ama smdiLik sadece sos gelir
     
  15. Beijo

    Beijo Bilgiliyim

    Kayıt:
    24 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    1.703
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    s1cky.
    ne bilgisi istiyosun sen kardeşim SRO'nun sitesinde böyle bi bilgi yok.
     
  16. F10diP|

    F10diP| rank8

    Kayıt:
    13 Ekim 2007
    Mesajlar:
    1.836
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Koordinatör
    Şehir:
    İnönü
    -Madem haksızlık olduğunu düşünüyorsun oyunu OYNAMA!
    -Paran varsa verir alırsın ne alıyorsan kimse sana karışamaz.
    -%90 güçlü oluyorlarsa o zaman bladeciler haklarını helal etsinler, siz çekemediğiniz için sox itemlere karşısınız bana göre..Bladeci char hiç uniq kesemiyor, onu ne yapacaksın. Lütfen duyarlılık beklerken kendimizin ne kadar duyarlı olduğunu tartalım..
     
  17. RollsRoyce

    RollsRoyce  

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bursa Ya Sen?
    Herkes arkadaşa ön yargılı davranmış.Oyun 70 level sınırı varken 8 derece sun yoktu,70 level sınırı kalktıktan sonra 8 derece sun silah düşmeye başladı.100 level sınırında 10 derece sun silah düşmeyebilir.
     
  18. Wyndra

    Wyndra olduser

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    234
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bnde aynı fikirdeyim...
     
  19. Heisenberg

    Heisenberg olduser

    Kayıt:
    20 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.230
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Rusya/Voronej
    Saçma..
    KSRO ya bakın önce bi.
     
  20. Queen_Of_KS

    Queen_Of_KS rank8

    Kayıt:
    10 Şubat 2009
    Mesajlar:
    40
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Saçma..
    Sen Kendine bak önce bi.