1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

ZyXEL Modem ile Haxball'a giriş yapmak (Resimli Anlatım)


  1. Aphrodite

    Aphrodite Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    411
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul/K.Çekmece

    *
    Öncelikle merhaba arkadaşlar. Bildiğiniz üzere haxball bir defa bile giriş yapıldığında oyunun zevkini almaya başladığında insanın bırakamadığı oyunlardan biridir ve bazı arkadaşlarda modem yüzünden oyna giriş yapamamaktadır. Bende önceden giriş yapamıyordum fakat bir arkadaşım sayesinde bu çözümü buldum ve size iletmek istedim. Anlatıma başlayacak olursak.

    Öncelikle modem ile ilgili ayarları yapmak için adres çubuğumuza 192.168.1.1 yazıyoruz. Daha sonra karşımıza böyle bir sayfa çıkması gerekir.

    [​IMG]

    Şifrenizi manuel olarak değiştirmişseniz yazınız yada hiç değişiklik yapmamış iseniz şifreniz; 1234, 0000, zyxel, ttnet olabilir eğer bunlardan hiç biri olmadı ise internet aldığınız firmayı arayarak modem arayüz ayarları yapabilmek için şifrenizi onlardan isteyebilirsiniz.

    Giriş yaptıktan sonra karşımıza 2 seçenek çıkacak. Bunlardan 2. seçeneği yani Gelişmiş Ayarlara Gidin'i seçerek Uygula yapınız.

    [​IMG]

    Daha sonra karşımıza çıkan sayfadan sağda bulunan Durum menüsünden Güvenlik > Güvenlik Duvarını seçiniz.

    [​IMG]

    Karşımıza çıkmış olan sayfada Genel bölümünün altındaki "Güvenlik Duvarı Etkin" seçeneğini devre dışı bırakıyoruz ve hemen altında bulunan Paket yönü altındaki "WAN to LAN" "LAN to WAN" karşısında bulunan Varsayılan Eylemleri "İzin ver" olarak ayarlıyoruz.Uygula diyoruz.

    [​IMG]

    Yine üstteki menülerde bulunan Kurallara gelerek Paket Yönünü "LAN to WAN" olarak seçiyoruz ve hemen altında bulunan "Kural numarasından sonra yeni bir kural oluşturun" karşısında bulunan ekleye tıklıyoruz.

    [​IMG]

    Karşımıza çıkan sayfada Servis başlığı altında Servis eklemek için tıklayınız'a tıklıyoruz.

    [​IMG]

    Bu sayfada satırların karşısındaki herhangi bir sayıya tıklıyoruz.

    [​IMG]

    Daha sonra Servis Adı kısmını istediğimiz bir şey yazıyoruz. Servis Tipi'ni "TCP/UDP" olarak ayarlıyoruz. Port Yapılandırması altındaki Tip kısmını Port Aralığı olarak seçiyoruz. Port Numarası'na Başlangıç: 1024 Bitiş: 65535 yapıp Uygula diyoruz.

    [​IMG]

    Karşımıza çıkmış olan Belirlenmiş Servislerden geri diyoruz ve sayfanın altında bulunan Uygulaya tıklıyoruz.

    [​IMG]

    Sıra geldi son aşamaya. Yapmamız gereken yine Durum menüsünden Ağ > NAT'ı seçiyoruz.

    [​IMG]

    NAT başlığı altında bulunan Port Yönlendirmeye tıklıyoruz ve karşımıza çıkmış olan sayfadan Port Yönlendirme kısmındaki (Servis adını yine istediğimiz gibi yapabiliriz) Sunucu Ip Adresindeki değerlere 74.125.67.121 yazıp ekle diyoruz.

    [​IMG]

    Üstteki işlemi gerçekleştirdikten sonra alta bir satır eklenmesi gerekir bu satırın karşısında Değiştirin altında bulunan Düzen
    seçeneğine tıklıyoruz.


    [​IMG]

    Karşımıza çıkmış olan Kural Kurulumunda Başlama: 1024 Bitiş: 29295 yaparak uygula diyoruz.

    [​IMG]

    Şimdi bütün işlemlerimizi tamamladık sistemden çıkış yapmak için sayfamızın sağ üst köşesinde bulunan Sistemden çıkışa tıklıyoruz.

    [​IMG]

    Bütün işlemleri yaptığımızdan emin olduktan sonra artık Haxball'a giriş yapabiliriz. Eğer haxballtan çıktığınız zaman internete giremiyorsanız adres çubuğuna yine 192.168.1.1 yapıp giriş yaptıktan sonra Durumdan Güvenlik > Güvenlik Duvarına tıklayıp Güvenlik Duvarını etkin hala getirip uygula diyoruz. Kurallara gelerek Paket Yönünü "LAN to LAN / Routeri" seçiyoruz uygula diyoruz. Durumdan Ağ > NAT'a geliyoruz Port Yönlendirmeye gelerek Port Yönlendirmenin altında eklediğimiz servisinin Aktif kutucuğunu deaktif ederek uygula diyoruz sistemden çıkış yapıyoruz. Yine internette dolaşabilirsiniz :). Eğerki haxball'a girmek isterseniz tekrar az önce anlattığımın tam tersini yapın. Anlatabildiysem ve yardımcı olabildiysem ne mutlu bana iyi eğlenceler 8)
     
  2. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    ZyXEL modemim var ve hic sorun yasamiyorum haxballda. Denedim bunu ve ZyXEL modem ile giremedim haxballa ustelik internette muazzam derecede yavaslama oldu.
     
  3. Mirage

    Mirage   asistan rank8

    Kayıt:
    30 Haziran 2007
    Mesajlar:
    5.495
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Aynen bende de ZyXEL var ve gayet normal :P Eski modellerde falan vardır belki :think:
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    411
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul/K.Çekmece
    Olabilir ben bu sorunu yaşıyodum benimki düzeldi yani :D modemden modeme fark olabilir :/
     
  5. lemonade

    lemonade   exlmanager rank8

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.368
    Beğenilen Mesajlar:
    18
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    ttnetin verdiği huawei modem :headbang: :!!&%&!