1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

YouTube'da televizyon keyfi


  1. TurKKillS

    TurKKillS Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2007
    Mesajlar:
    4.662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çevre Mühendisliği.
    Şehir:
    geriden...
    En son diziler, uzun metrajlı program ve belgeseller artık orada. Nasıl mı?

    [​IMG]

    YouTube, Channel 4 ile yaptığı ortaklığın sonucunda televizyon programlarının tamamını internet üzerinden yayınlamaya başladı.

    Bu sayede Father Ted ve IT Crowd gibi popüler İngiliz komedi dizileri ücretsiz olarak izlenebiliyor. Channel 4'un arşivlerinin önemli bir kısmı YouTube sunucularına kopyalanıyor ve izleyicilerin beğenisine sunuluyor.

    Hürriyet'teki habere göre YouTube'daki Show kanalı şimdi 5000 civarında kısa klipler ve tam zamanlı televizyon programlarıyla dolduruldu. Kanalın YouTube yayınları ücretli kanalı olan 4oD'nin yayınlarını etkilemeyecek; kanal YouTube sayesinde yayınlarından reklam geliri elde edecek ve yeni kitlelere ulaşacak.

    Channel 4- YouTube anlaşmasını ve Google'ın diğer ülkeler için planlarını sizlerle daha önceki haberimizde paylaşmıştık. YouTube ile antlaşma imzalayan diğer kanallar arasında BBC Worldwide, Turner Broadcasting, ITN, Classic Media, FremantleMedia, North One, El Cezire de yer alıyor.

    TV reklamlarından çok daha kısa olan ve programdan önce ekrana gelen 30 saniyelik bir reklam mevcut. Bu reklam programların sadece bazılarında yer alıyor.

    YouTube'un video ortaklıkları direktörü Patrick Walker yaptığı açıklamada "YouTube topluluğu her zaman canlı ve çeşitli bir video yelpazesinden keyif aldı. Amatör çekimlerden profesyonel TV yapımlarına kadar her türde video izleyicilere hitap ediyor. Sitenin Shows bölümü de kullanıcılar için İngiliz televizyonunun en büyük isimlerinden yapımları keşfetmeyi kolay hale getirecek. İçerik sağlayıcı ortaklarımız da bu sayede yeni izleyici kitlelerine ulaşarak yeni gelirler elde edebilecek" dedi.