1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

YGS Başvuru Hakkında


  1. Slim Shady

    Slim Shady   rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2012
    Mesajlar:
    2.904
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İzmir-Kınık/Manisa-Akhisar

    Envanter:

    Herkese iyi günler arkadaşlar ben bu ygs ücretini falan ilk günden yatırdım şifremi falan değiştirdim hocanın dediklerini yaptım ama bana verilen başvuru kayıt bilgileri kağıdının en altında onay kodu var bu benim yapacağım bir işlemde lazım olacak mı?
     
  2. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Yeni düzende bir değişiklik var mı bilmiyorum ama o kağıdı aldığında her şey bitiyordu.

    YGS için para yatırılır >> Başvuru Yapılır >> Sınav Kağıdı Yazıcıdan Dökülür

    Bu kadardı işlemler bizde.
     
  3. Rewind

    Rewind   exlmanager rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9.478
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    New York
    gerekmez hacı kagıdı çıkardıysan yeterli o ve sınav giriş yerleri açıklanınca çıkaracagın kagıtla gitcen sınava

    [ Mesaj mobilden gonderildi MobileDevice ] mobile
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 12 Şubat 2016
  4. Slim Shady

    Slim Shady   rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2012
    Mesajlar:
    2.904
    Beğenilen Mesajlar:
    7
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İzmir-Kınık/Manisa-Akhisar

    Envanter:

    Bu mesaj Kemalist rumuzlu uyeden alinti yapildi
    Yeni düzende ilk başvuru sonra yazıcıdan kağıt en son para yatırma olarak düzenlendi.
     
  5. sarkolata

    sarkolata zaa xD olduser rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.601
    Beğenilen Mesajlar:
    69
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    Sifre değiştirip ödemeyi yaptıktan sonra ne gibi bir şey gerekeceğini sanmıyorum. Gerekiyorsa da ben de sınava seneye girerim artik
     
  6. yavhehe2615

    yavhehe2615 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ocak 2015
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu kağıdı yazıcıdan çıkartmak zorunda mıyız yazıcı yok evde
     
  7. Temet Nosce

    Temet Nosce   globalmod rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    3.301
    Beğenilen Mesajlar:
    13
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Boston/Massachusetts
    Bu mesaj yavhehe2615 rumuzlu uyeden alinti yapildi
    .pdf veya başka uzantılı şekilde kayıt et usb at, kırtasiyede çıkarttır?
     
  8. Rewind

    Rewind   exlmanager rank8

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9.478
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    New York
    ya abi sadece internetten kayıt yapılıyor dimi bu dönem değişti okuldan yapmak zorundasınız falan diyen vardı doğrumu