1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Yeni Skill Bug


  1. ferosero

    ferosero Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    589
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    ECSRO xxxD4xxx
    Bende anlamadım arada sırada oluyo koyiyim dedim ^^

    [​IMG]
     
  2. PenSpinner

    PenSpinner Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    548
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXL
    burda ne bugu olduğunu göremedim yav ben
     
  3. PenSpinner

    PenSpinner Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    548
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXL
    heh tamam gördüm pacheonun yanına force glemiş :)
     
  4. FeAr03

    FeAr03 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    245
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Pc başı
    aynen bende geç gördüm :mrgreen:
    olur ya arada :P
     
  5. Lee

    Lee Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    23 Nisan 2008
    Mesajlar:
    37
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    O arada oluyor zaten herkese private server ufak tefek kusurları oluyor maalesef mesela herkesin aynı anda donup ölmesi gibi .
     
  6. ferosero

    ferosero Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mart 2009
    Mesajlar:
    589
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    ECSRO xxxD4xxx
    O farklı bişi bu farklı bişi :wink1:
     
  7. _CourageouS_

    _CourageouS_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Ekim 2009
    Mesajlar:
    428
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Muğla
    Bende Geç Gördüm :)