1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Yenı server ne zman gelıcek !!!!


  1. TehliKe

    TehliKe Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ark.lar yenı serverı bklıroum 2 haftadır bu salı gelırmı sızce yada bı bılgı varmı stede faln acele bılgılendırın lutfen bklıoorum!!!
     
  2. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    pfff Neutral
    50, konuyu açmış bulunuosun bu knuda
    herkes aynı şeyi soruyor bilmiyoruz ne zaman geliceni kardeşim
     
  3. TehliKe

    TehliKe Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    8 Ekim 2007
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bak kardes dıkkat edıorumdasen butun konulara boyle gıcık gıcık mod yada admın gıbı cevap verıosun boyle bı hakkın yok 50. konuyu acmıssın faln bılmıosan bısı yazmassın bn bılenlere soruorum zaten bılmemyen cevp veremez...
     
  4. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    mod admin gibi cevp vermiorum siteye düzende tutmak isteyen biri gibi cvp veriorum ama sen düzende tutmak istemiosan banane detective
     
  5. os1

    os1 Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Yarram Victoria / Australia
    her konuda bir tartışma bi konuyuda tartışmasız bitirelim headbang2ft9
     
  6. bannedddd

    bannedddd Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ne zaman açılacağı hiçbir forum sitesinde önceden belli olmaz. Direk www.silkroadonline.net te haber olarak geçiyorlar açılmadan 2-3 gün önce zaten. Orayı takip et. Wink
     
  7. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    eğer sizi rahatsız ettiyen özür dilerim ama arkadaş ona tepkili konuştuğumu sanıyo ama öle bişe yok sadece bu konunu daa önce çook açıldığını anlatmak istedim
     
  8. LorD_LeGoLaS

    LorD_LeGoLaS Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise/öğrenci
    Şehir:
    Edirne/Uzunköprü
    arkadaş sadece uyarmış kötü bir niyeti yok.mühim olan uyarıldığını anlamak ve birdaha yapmamak?!!!!!!!