1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Yeni Server İçin Hızlı Kasma Taktikleriniz :)


  1. Only4You_

    Only4You_ Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    360
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    forum oyunları hep eğlence tam eğlence
    Dostlarım Sizin Hızlı lv kasmak için Yapdıgınız görevler ve moblar nelerdir 30- lv Lardan bahsedelim lütfen Sonucda o lvları atlattıkdan sonra gerisi çorap söküğü gibi :) [Maksat hızlı lv kasmak ..] Ve hızlı lv kasmak isteyen arklara bi tawsiye eger cok paranız varsa ve silk alabilcek durumunuz varsa YEni serverda mümkün oldugunca towna gelmemeye bakın tskler bilgilerinizi bekliyorum..

    Bence Seri Kasmak isteyen Pure İnt Arklar Şöle ypsın.. [Biras Masraflı :)] 30- kadar anlatıcam 30+ oldukdan sonra Zaten gerisi kolay malum nukeler..

    oyuna girince ..Silkiniz var ise 1000hp 1000mp Hemen cekin Bi Dawsan Alın ve 10000ok Almayıda unutmayın :) Pre'de Alabilrseniz Gece 12den sonra Basın Mağlum Öğlenleri baya Lag oluyor.0 gap gidin Hep.Önemli olan Skillerden baska Skill Acmayın. Bow char acın Direk 5 lv olmaya bakın sonra manyak görevini bitirdiniz gibi Kaplumba Kesmeye.. Kesdikden Sonra O kamlumbalar sizi 8-9 Lv civrı yapar Sonra İstersenz Yeoha Yada Haritanın Sağ üst köşesindeki Aslanlara gidin ve 13-14 olana kadar orda kasın .. [İtem ve parada Yaparsınız.]Mümkün oldugunca Towna gitmemeye Calısın ve Char kasarken basından ayrılmayın malum lag.. Eger Lag kasmanızı engellemiyorsa Bırakın elle kasın.Elle daha seri olur bu işlemler.. Neyse 15 Oldukdan sonra White Tiger ve Black Tiger kesin taa ki 19 olana Kadar..[16 Olunca Bowu bırakıp yerine Spear Alın ve Spearda 2 gerekli skili acın.] 19 olunca chaki görevini Tamamlayın bu görev sizi 21e kadar tasır Sonra 600 Chaki görevini Yapdıkdan Sonra 23 olmus olursunuz.. Sonra HyungoSoldierlere Gidin Orda 24 olun ve 24Lv Spearıını Alınca Hyungo görevlerini Tamamlayın Bu görevler sizi 26-27 ciwarına zaten tasır. Sonra Arkadaslar Bomb Görevinin Bugını Yapın ve Earth Ghost Görevlerinide bitirin Bunlar sayesnde 30 olursunuz.. 30 Oldukdan Sonra 2 Tane Nuke ile Gayet İyi bi şekilde Hızlı kasarsınız Zaten Kolay gelsin :) [Bow 16, Spear 20 Kaldı Bunları İlerde Aldırcaksınız Tabiki .. ]


    Arkadaşlar Bunlar Tamami İle Kendi Emeğimdir .. Yanlışlarım olabilir Yada size Ters düşen Lütfen Saygı cercevesinde Eleştiri yapın + Diğer Arkadaslarımızda Taktiklerinden bahsetsinler Eu Arklarında baya ihtiyacı vardır snrm :) İnş Bi Kaç kişiye İyi Örnek vermisimdir Tskler.. Tekrar Söliyorum Sizde lütfen Bilgilerinizi paylasın :) okuyup gecmeyn saygılarımla |Sabrederek Okuyan Arklarıma Tsk ederim~~~

    DipNot:Serverda Char acmadan Önce Tüm Skillerinize Buildinize Düzgünce karar verin Neyi acıp acmıyacağınıza yoksa Sizi Yawaslatır.
    .
     
  2. 3nToX

    3nToX Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.286
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benim bildiğim hızlı kasma taktikleri

    server açılır açılmaz gircen
    sonra 5 level olunca 1. %60lık ticket
    sonra 10-20 olunca hemen dieğer ticket
    ertesi gün pre+exp+sp ticket+peri
    1-2gün sonrada BOT


    gerisi palavra
     
  3. MakmeN

    MakmeN Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.797
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    guzel bilgiler saol
     
  4. HAKAN0

    HAKAN0 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    12 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    825
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul / Kartal
    Aslında bunlara o kadar gerek yok 24 saat bilgisayarın başında ol ve kas tuvalete gitme yemeği dışardan sipariş et hiç bilgisayardan kalkma stall kurup bekleme görevleri yapma 1 ayda 70 olursun ben yazın 1 bünde 27 lwl yaptım hiç kalkmadan ticket filende kullanmadan sadece on ol yeter popcorn popcorn popcorn
     
  5. mehmet125

    mehmet125 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    693
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bot kullan hızlı kasılırsın ya bu konu üstünde ne kafaya gerek yormak var ehe