1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      ix2
      leon
      kingsofsro
      aelyria

Yeni ISPS Private Server (100 lv , Legen VIII ) !!!!!


  1. madturk

    madturk Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    173
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ewt arkdaslar bi sitede ggördüm ve sizinle paylasmak istedim ve herhalde yarın açılıyor 100lv ChinTomb felan hepsi varmıs herhalde sitesine girince 12 saatden geriye sarıyor herhalde 12 saat sonra açılcak...İng. bilen birileri baksada öğrense. Saygılarımla By MaDTurK
    Bilgileri toparlayıp buraya gecirmem 30dk dan fazla zamanımı aldı :D



    Visit the official site here:
    [/url]http://www.silkroadprivate.com/[/url]



    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Saian S.S

    Saian S.S   gamer olduser rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.256
    Beğenilen Mesajlar:
    3
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    İşçi
    Şehir:
    OKM
    pff bunlar ne yavv :lol:
     
  3. Windy

    Windy   rank8

    Kayıt:
    4 Kasım 2007
    Mesajlar:
    11.461
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Kocaeli Üni-Umuttepe
    bu açılsa dehşet olur yaa :((
     
  4. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    son 11:53 dk beyler sabah aacılır ıns
     
  5. madturk

    madturk Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    173
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bn tam bakamadım modlar veya anlayan kişiler bakarsa sevinirim
     
  6. eren_baba

    eren_baba Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    340
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    çok güzel görünüyo gerçekten off :D
     
  7. apache10

    apache10 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Nisan 2008
    Mesajlar:
    592
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bunda kasmak isro gibi mi ecsro gibi mi?
     
  8. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    ya ne açılması ya fake bu fake siz bekleyin durun
     
  9. LasT

    LasT Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    432
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Beyler Herkez Private Server bulup topic açıyor.Server Online olduğu zaman koysanız daha iyi olur.
     
  10. madturk

    madturk Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    173
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sadece paylaşmak istedim kötümü yaptım :(
     
  11. LasT

    LasT Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    432
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tamam bulmuşsun emeğine birşey demiyorum eline sağlık.Ama herkez bulup koyuyor Online olan bir private server koyup bulsanız birşey demiycem.Ginede Ellerine sağlık.
     
  12. madturk

    madturk Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    173
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sağol.Bakalım 12 saat sonra açılırsa açılır öle bişeler yazıo çünkü sitede 11 saat bilmem kaç dk kaldı diye
     
  13. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    eet suan 11.43 dk kaldı
     
  14. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    Arkadaşlar Lütfen Beni iyi Dinleyin Isps Silkroad Online Açılmıcak Ben Bu DeepBlue7 Yi 10 Haziran 2006 senesinde Tanıdım DeepBlue7 diye bi bot çıkartmıştı çıkcak dedigi zaman Çıkartmayıp yaklaşık2 hafta sonra yayınlamıştı şöyle yapın çalışır böyle yapın çalışır

    Sonuç:Çalışmadı

    Tarih 15 eylül 2007 Adam bu seferde loader gibi bişi cıkartıcam suna yaricak buna yaricak diye konuştu yayınlayıcagı sırada yayınlamayıp tam 1 hafta geçcikmeli koydu denendi denendi

    Sonuç:Çalışmadı

    Tarih 1 temmuz 2008 Gene bu Sahtekar Deepblue7 Bu Seferde Pravite server olayına Karıştı Ve Sitesinde Fake Fake Resimler var Ve orda Ramod yazıyor yani media.pk2 edit Bu adamın Pravite Server diye Bişi Açacagı Yok İstedigi olay Adının Duyulması Falan Filan Bakalım Sonuç Ne Olucak

    Sonuç: --------



    Kesin Buda Çalışmıcak Boşuna Ümütlenmeyin
     
  15. wolke

    wolke Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İST/Sarıyer/Büyükdere
    fake olması sıradan bi durum değil resimlerden de anlaşılacağı gibi server bakımlarında xian aege filan yazıyor bence fazla ümitlenmiyelim
     
  16. __PhoEniX__

    __PhoEniX__ Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Şubat 2008
    Mesajlar:
    49
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Almanya-BerLin
    Yaw Bu adam zaten 100 lwl diyo nasıl bulcak Legend 8 i??? bunu anlamadım ben
     
  17. madturk

    madturk Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2008
    Mesajlar:
    173
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yarın açıldı açıldı açılmadı kilit :D
     
  18. iLker_GS_2

    iLker_GS_2 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    29 Haziran 2008
    Mesajlar:
    68
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkdaslar fake olabilir ancak 1 umut vardır.Bu herifler 2 ay onceden isps yi duyurdular ,1ay once herkes fake dedigi icin sitelerine geri sayım saati koydular. 1aydr geri sayıyor o saat.12saati kalmış.bakalım görücez.
     
  19. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    dikkat ederseniz adamın forumu portaldan forum yani fake herşey coming soon ve adam media.pk2 ustası oldugu için cok degişik bi luncher yapmış milleti inandırmaya çalışıyor resmen sahtekar yarın görüceksiniz hiçbir şey yayınlamıcak hem yukardada yazdıgı gibi 4000 kişilikmiş server yalan adam o serverin parayı nerden buldu nasıl açtı
     
  20. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    lwl seviyesi 100 yazıyor bu herif pk2 ustası herkesten iyi edit yapıyor onunda bi yolunu bulmuştur tabi fake digilse ama %10000000 fake