1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Yeni Event Patch Hakkında


  1. D34ThGu4Rd

    D34ThGu4Rd Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    468
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Designer
    Şehir:
    in The Evde
    Hello, This is Silkroad Online.

    Users may have long period to log-in due to massive amount of update today.

    To smooth patching process, we recommend our users to download the Manual patch file which will be available for download at the Downloads section on our website after the inspection.


    DiyoR.Acaba Patch Otomatik Downloadmı olucak Yoksa Biz Kendimiz eLLeMi Download Yapıcaz Question Lütfen Bilmeyen Arkadaslar Konuyu SaptırmayalıM. Exclamation
     
  2. D34ThGu4Rd

    D34ThGu4Rd Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    468
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Designer
    Şehir:
    in The Evde
    Tammdır Oyun Update Olmaya Başladı.ben SillRoad'ın Sitesinden Saat Yüzünden Bu Konuyu Açmak Zorunda Kaldım.Kilitlenirse iyi olur.Yoksa Uzar Gider Konu Cool
     
  3. blade408

    blade408 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    582
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya update edioda 20 dk %5 oldu Ne iş yaw aksama gireriz artık
     
  4. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    "otomatik download edemeyenler siteden manuel patch indirip o şekilde update edebilir" demişler
     
  5. FreeDom

    FreeDom Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    11 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.601
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Only FreeDom
    Manuel olarak nasıl indiricez bunu bnm otamatik olarak indirdiğimde hata verdi Sad
     
  6. gokhan2413

    gokhan2413 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Nisan 2007
    Mesajlar:
    331
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sitesinde dosya upload ediliyor lutfen bekleyin diyor normal patch yap yukluyo
     
  7. Castiela

    Castiela Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.408
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dream
    dosrum en iyisi manuel patchi beklemek , otomatik olarak yüklemek yarım saatten fazla sürüyo :lol: ben manuel in siteye update edilmesini bekliyorum
     
  8. CWsaila

    CWsaila Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    857
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي
    Şehir:
    Cyber-Warrior™ بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِ
    sanırım pack bu yoksa norman dawnload mı?
    [​IMG]
     
  9. Castiela

    Castiela Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.408
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dream
    kanka bu resim ne ?
     
  10. DarkGirl

    DarkGirl Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    25 Şubat 2008
    Mesajlar:
    149
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    HayalPerestlik...
    Şehir:
    Balıkesir-Bandırma
    evet ya bende onu yükledim ama 923 mb yazıyo bence full oyunu yüklüyo bu yani yeni patch değil sanırım...
     
  11. Castiela

    Castiela Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.408
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dream
    siteye manuel patch koyulmadı hala niye yaa Rolling Eyes Crying or Very sad
     
  12. CWsaila

    CWsaila Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    857
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي
    Şehir:
    Cyber-Warrior™ بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِ
    değilmiş zatende bu yeni download şekli böyle cabalonline gibi kendi yüklüyor siteden torrent gibi adamlar kendileri yapmışlar...
     
  13. Castiela

    Castiela Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.408
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Dream
    manal patch eklendi arkadaşlar
     
  14. JeanJacques

    JeanJacques Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    197
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tamam buldum indiriyorum
     
  15. CWsaila

    CWsaila Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    857
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي
    Şehir:
    Cyber-Warrior™ بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِ
    evet hatamı düzelteyim
    1. aşama
    [​IMG]

    2. aşama sanırım burada önyükleme için bir yer seciyoruz
    [​IMG]

    3. kısım artık o secilen yere yüklüyor tahmin üzerine
    [​IMG]
     
  16. JeanJacques

    JeanJacques Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    1 Şubat 2008
    Mesajlar:
    197
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    abi indirdigimiz dosyayı nereye atacaz??
    içinde bi manual patch die exe. dosya war onu calısıtrıyorum deişik şeyler cıkyıor bi yardım etsene
     
  17. basayew

    basayew Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    18 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    şimdi bu indirecegimiz manule patch 569 MB mı
     
  18. discogolf

    discogolf Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    69
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hayır
     
  19. blade408

    blade408 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    582
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya olmuyor yine aynı asdasdasd .....
     
  20. roxex

    roxex Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    22
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hocam piskopat olucam artik. otomatik yuklemiyor patch i.
    manuel patch indirdim attım silkroadın icine
    SilkroadPatch_Zip_Global ve GFXFileManager.dll
    dosyalarının bulundugu zımbırtıyı unzip yaptım.
    bu manuel patcher denen zıkkımı acınca bi pencere daha cıkıo
    installed follder:
    version:
    user exe file:
    gibi bos alanları doldurmanı istedigi bi pencere.
    ben icinden cıkamadım deli oldum naaptıysam lanet oyun patch yapmadı :lolmuch: :lolmuch: