1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

yeni chesmod neden çıkmadı bilgisi olan varmı


  1. halukkaralar

    halukkaralar Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    amma beklettiler yeni chesmod için
     
  2. serdarinho

    serdarinho Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    181
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    oğrenci
    Şehir:
    ıraq da savaşın ortasında
    çok bılıyosan kendinçıkart , :mrgreen: :mrgreen:
     
  3. KartezyeNX

    KartezyeNX Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Yzgt..!!
    yazını editler misin.Adam Akıllı Bi Soru Sorulmuş..
    Yanlış Anlama Ha :lol:
     
  4. MertCan

    MertCan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    thief
    Şehir:
    Taklamakan
    kendin uraşkendin bu bi bot
     
  5. halukkaralar

    halukkaralar Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    terbiyesizlik yapmayın
     
  6. RaPLeX

    RaPLeX Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    752
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Botta!
    forum birbirimizin hatalarını bulma yeri degildir.... daha dikkatli plz
     
  7. MoonLife

    MoonLife Buralıyım rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.888
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    kardes update yeni yapıldıgı için daha bot cıkmadı dün gece bi t-bot cıktı ama 5 dakkaya kadar bozuldu bi 15-20 gün sonra cıkar bot sabret
     
  8. halukkaralar

    halukkaralar Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    71
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşım teşekkür ederim saolun cevaplarınız için
     
  9. _kral_

    _kral_ Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    32
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bilmiyom bende bekliyom onu
     
  10. kral59

    kral59 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Nisan 2007
    Mesajlar:
    125
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Tekirdağ
    şu anda piyasada var ki alaah alaah
     
  11. KartezyeNX

    KartezyeNX Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Yzgt..!!
    warsa Versene :lol:
     
  12. endorphin

    endorphin Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    419
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Женат
  13. _ErKo_

    _ErKo_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    214
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Hala Ariyorum
    Şehir:
    ZZ

    albuyur burdan yak Chestmod un resmi stesiymis Razz

    arkadas myspace.com un verdigi myspace den uye ismi olarak chestmod almis ve site yaratmis
    orayada sanirim keylogeri bir dosya kurup , buyrun chestmodun resmi sitesi diyor :mrgreen:

    hey allahim ya bikmadinizmi bu islerden ??

    mod arkadaslar ilgilenirse sevinirim.
     
  14. endorphin

    endorphin Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    419
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Женат
    Arkadaşım senin hayatın kadar bu işlerle ilgilendim ne dedigini bil. ve bi konu hakkında emin olmadan boş boş konuşma işine bak !
     
  15. mdcrash

    mdcrash Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    5 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    86
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    İyide güzel kardeşim orada da chesmod v0.2 var yani daha bir üstü cıkmamış.Bildigim kadarı ile o sürüm calışmıyor.

    Yanlışım varsa izah edermisin.
     
  16. endorphin

    endorphin Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    419
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Женат
    Tamam işte arkadaşım orda kişinin yaptıgı tüm sürümleri mevcut kendisine CelticFrost diyen kişinin... Yani henüz yeni bir chesmod felan yok. olunca ilk oraya koyuyor kendisi.
     
  17. endorphin

    endorphin Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    419
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Женат
    Zaten daha öncede chesmod kullandıysan programı açtıgında adam programı içine yazmış sitem budur carttur curttur yazıyor...
     
  18. mdcrash

    mdcrash Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    5 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    86
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar srobot görev torbalarını toplamıyor neden olabilir bilen var mı?
     
  19. KartezyeNX

    KartezyeNX Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.003
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Yzgt..!!
    Tamamen Botun Kurucularından Kaynaklanıo. O Görev torbası toplamama olayı 1.68 den sonra başladı
     
  20. pfffffff

    pfffffff Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mart 2007
    Mesajlar:
    5.479
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Silkroad online meslek lisesi anasınıfı terk.
    Bakın endorphini 2 hemen hemen 2 senedir tanıyorum
    Kişiler hakkında yarum yapmadan önce 1000 sefer düşünün ona göre kırıcı oluyorsunuz!
    Onların adına ben özür dilerim ceceron :)

    Bu arada endorphin bir yazılımcıdır ve extraloobunda arkadaşındır.