1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Yarın Karne Günü


  1. Leader

    Leader Buralıyım rank8

    Kayıt:
    18 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    4.966
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet arkadaşlar 9 aylık uzun ve yorucu bir öğretim dönemi bitti. Öğretim döneminden kısa ancak genede uzun olan bir tatile gireceğiz. Karneler nasıl geliyor burada paylaşmak isterseniz paylaşın.

    iyi forumlar,iyi karneler :P

    Benimki büyük ihtimalle teşekkür geliyor :P
     
  2. Black Rain

    Black Rain Aileden rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.698
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik
    İlk defa bukadar heyecansızım :D
     
  3. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    Benim karnem güzel teşekkür bekliyorum ancak fizikci 3 vermezse hiç bişi gelemicek zaten 3 vermezse adamın hayatını kaydırıcam :)

    ps: zaten tm ye geçicegim için no problem olucak yapamıyorum mf de
     
  4. Metamorph

    Metamorph Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.365
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    BlackArmy ~ Stockholm
  5. Black Rain

    Black Rain Aileden rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.698
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik
    Yenilik güzeldir hoştur... O Konunun miladı dolmuş :D
     
  6. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    Sadece 1 tane zayıfım olacak.Oda biyoloji...

    Bu arada birşey sorcam:
    10gün raporlu 15 gün raporsuz olmak üzere 25 gün devamsızlığım var.Kaldım mı? :D
     
  7. XER0

    XER0   rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    10.644
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    2 tane zayıf da gelebilir, teşekkürde... çok karışık bir durumdayım :D
     
  8. Metamorph

    Metamorph Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.365
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    BlackArmy ~ Stockholm
    Hayır bildiğim kadarıyla 20 gün raporsuz ve 25 gün raporlu devamsızlık hakkın var.
     
  9. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    İçimi rahatlattın valla gece uyuyamıcaktım. :D
    Bide babam bana rapor yazacak nolur nolmaz diyede yarın versek kabul ederlermi?
     
  10. Metamorph

    Metamorph Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.365
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    BlackArmy ~ Stockholm
    Valla bizde 25 gün devamsızlığı olup sınıfta kalacaklar vardı tanıdık bi doktordan geçmişe dönük rapor ayarlayıp yırttılar sende korkma derim benimde 19 gün raporsuz 6 gün raporlu var. :lol:
     
  11. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    lol karneyi alacaksın yarın , bütün herşey basılmış olacak sisteme geçilmiş olacak daha neyine kabul etsinler :D Ayrıca 10 günlük devamsızlıktan bir şey olmaz.
     
  12. Baha i

    Baha i Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ...
    Şehir:
    Africa
    karne dağıtacaz ağlayanları gör artık :D bu nasıl düştü ya ulen 69 dan 3 düşmüş
    abi aslında 2 idi ama hoca notu düşürmüş .... hoca teşşekürü gene 1 puanla kacırdım :D gibi bin bir türlü hikaye :D
     
  13. Winterspring

    Winterspring Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.217
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Müdür çarşambaya kadar kitapları geri istemişti götürmedim , aslında haksızda değişim Tayyeap kitaplar ücretsiz diyor madem ücretsiz neden geri götüreyim? Karneden çok bu konuda ne yapacağımı düşünüyorum :think:
     
  14. Baha i

    Baha i Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.160
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ...
    Şehir:
    Africa
    O kitablar okula zimmetli seve seve götürmek zorundasın :) yoksa ilgili kişi genelde müdür yardımcısı yada sınıf ogretmenınız olacaktır :D seve seve alırsenden o parayı :)

    2. gelecek nesillerin hakkını yeme :D onlarla daha sen gibi yuzlerce cocuk okuyacak :)
     
  15. Black Rain

    Black Rain Aileden rank8

    Kayıt:
    17 Kasım 2007
    Mesajlar:
    10.698
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kamyon Şöförü
    Şehir:
    Bursa / Gemlik
    Kitapları okula geri dönüşüm için götürmelisin :thumbsup:

    O kitalar tutupta seneye öğrencilerin önüne koyulmayacak. Haa eğer okula götürmezsen bile bir geri dönüşüm noktasına götürmelisin. :kalp:
     
  16. Platiny

    Platiny Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2009
    Mesajlar:
    1.316
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Martingen Straße
    Şehir:
    S.Agustin/Madrid
    takdir^^ tek 4üm war lanet kimya yüzünden ama buda iyidir 8) 8)
     
  17. Kup

    Kup Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.146
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Muğla - Fethiye
    69.7 Ortalama ve Biyoloji "1" öğretmenler biraz sözlü verselerdi Teşekkür alıyordum :D
     
  18. OneEyedJack

    OneEyedJack Buralıyım rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    1 zayıfla sorumluda geçebilirim, teşekkürde alabilirim.
     
  19. Winterspring

    Winterspring Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    7 Ekim 2008
    Mesajlar:
    1.217
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Kitapları götürücem de çarşamba en geç demişti müdür yarın götürünce bir dolu azar :roll:
     
  20. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    Ben Özel okula gittigim için kitapları bize para ile satıyorlardı bende kitapları aldım parasını yatmıs gibi gösterdim ama para yatmadı ve kitaplar 76 tl hepsi 13 adetmi ne adamlara makbuzu verdim ödendi gözüküyor çok hoş zaten seneye normale geçicem karnem güzel ancak teşekkür alamama ihtimalim var fizikçi yüzünden

    ps:ben tm ye geçmeyi düşünüyorum çünki benim fen dersleri baya düşüktü zor kurtardım ancak sizce ne yapmalıyım Tm mi Mf mi birde sizin yorumunuzu aliyim istiyorum ama mf yi yapamıyorum kimya falan zor geliyor Help me