1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Yarım saatttir gülüyorum buna :D


  1. RiqueLme

    RiqueLme Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.923
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Attacking right midfielder
  2. RiqueLme

    RiqueLme Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.923
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Attacking right midfielder
    Gülen biri yokmu beyler.
     
  3. Addicted

    Addicted Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.473
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Homeless
    Açmayın dedeler. :lol:
     
  4. RiqueLme

    RiqueLme Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.923
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Attacking right midfielder
    msnden arkadaşlara yolladım linki dedeler yolladın yine dimi diyerek açmıyorlar :D
     
  5. B7B

    B7B Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.138
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Okul Kitap Ders
    Şehir:
    Camiye gittim 5dk sonra dönücem
    Komik gelmedi
     
  6. sarkolata

    sarkolata zaa xD olduser rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.601
    Beğenilen Mesajlar:
    69
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    Play'e basınca kesin bir şey çıkacak kapatım gitti. :lol:
     
  7. Addicted

    Addicted Old School olduser rank8

    Kayıt:
    17 Eylül 2007
    Mesajlar:
    10.473
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Homeless
    Yok panpa çıkmıyo benim daha önce izlediğimde rte cıkmıstı sarkı falan vardı kızlar mızlar aynımı bilmiyorum makara:
     
  8. hmzsnmz

    hmzsnmz Aileden rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    25.100
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Eskişehir
    Bunun rte ve ata demirer versiyonlarını da izlemiştim güzel gerçekten :P
     
  9. Rochas

    Rochas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.310
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian
    babam arkamda bu riski alamam ^^
     
  10. YuGoWorld

    YuGoWorld Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    ps: Bende bu tür linklerin ardında altıma sıçtırırcasına korkunç bir çığlık çıkar diye açmıyorum:D
     
  11. hanry006

    hanry006 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgısayar Programcılıgı Üniversite 3
    Şehir:
    u bulamadım

    ben gıbı kulaklıgı masanın ustune koy sıkı tutun sandalyeye oyle ac panpa :popcorn:
     
  12. sarkolata

    sarkolata zaa xD olduser rank8

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.601
    Beğenilen Mesajlar:
    69
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    aynen. Son çığlıkta ekranı itelemiştim , bir an çok tırsıyorum yav onlardan. summer2:
     
  13. RiqueLme

    RiqueLme Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.923
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Attacking right midfielder
    cığlık falan yok beyler gercekten komik bir video :D
     
  14. korc4n

    korc4n Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    budur abi
    bu arada şarkının adı ne :lol:
     
  15. DesertRose

    DesertRose Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Ekim 2009
    Mesajlar:
    1.242
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    nobrain.dk 'Ye gir dedelere çok güleceksin. Ama sakın yanında biri varken girme.. Ayrıca siteye girdiğin zaman X butonundan kapanmıyor. Görev yöneticisinden kapat.
     
  16. Tony Montana

    Tony Montana Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Şubat 2008
    Mesajlar:
    2.564
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Konyaaltı Sahili
    http://www.swfcabin.com/swf-files/1296251829.swf
     
  17. BurnHouR

    BurnHouR Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2011
    Mesajlar:
    73
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ccc feto s. ccc xD
     
  18. IrfanView

    IrfanView Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    20 Ocak 2011
    Mesajlar:
    248
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Kocaeli
    böyle saçma bir şeyi paylaşmanın amacı nedir ? bu tür siteler PC ' nize virus bulaştırmak'tan başka bir şeye yaramaz . daral:
     
  19. exeugur

    exeugur Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    29 Mart 2011
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  20. LegendLess

    LegendLess Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    734
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Exl'da bir yerde
    hahahah mükemmel :D