1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Yardım Lazım kız meselesi :)


  1. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    Facebookta bi kızdan çok hoşlaştım konuya nasıl giricem diye kara kara düşünüyorum yardımlarınızı bekliyorum aCİLL extrabeer extrabeer popcorn
     
  2. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Msn adresini iste Confused Msn' den rahat rahat konuş..Direk mevzuya gir.." seni istiyorum, kadınım olucaksın" fln yok ama Razz Memati gibi olmayalım :mrgreen: :lolmuch: ..Sinemaya götür Recep İVEDİK'e :mrgreen:

    Valla böyle konuştuğuma bakma.. Bana kalsa her türlü söylerimde, biraz utangaç gibisin perde Direk konuya gir yaa. hiç kasma kendini extrabeer
     
  3. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    utangaçım hemde nasıl Rolling Eyes
     
  4. Caprice

    Caprice Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    5.039
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Memati gibi olucaksa kural bir beklediği anda değil beklemediği anda ekliceksin msn sini.. :mrgreen:
    (Abi kadın müsait yanına bir git konuş istersen..
    Memati:Beklediği anda değil beklemediği anda gidiceksin..)

    Saçmaladım yaw.. :mrgreen:
     
  5. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    aklıma da yazcak heç bişey gelmiyı Crying or Very sad
     
  6. passion

    passion Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    347
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Oyuna girmeye çalışıyor:@
    Sakın kem küm etmede:D gerisini naparsan yap istersen saçmala! :mrgreen:
     
  7. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Keşke herkes Memati gibi olabilse Rolling Eyes :mrgreen:

    Vallaha benım böyle bir durumum olsa direk konuya girerim.. ne kasıcam kendimi :mrgreen:
     
  8. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    dediğin gibi konuya daldım Rolling Eyes bakalım nolcek
     
  9. Ghost Spy

    Ghost Spy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.728
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.
    ilkin tatlı ilfitattan gir snra deki ben aslında senden çok hoşlanıyorum dersin sonra 2dk sonra anca cevap gelir oda artık nası etkiledinmi falan ona göre bir cevap bakıcaz :mrgreen:
     
  10. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    Kızı facebookta mı tanıdın yoksa eski arkadasın mı?
    Ben bole pc usulu ask konusmalarını hiç sewmem.Git yüzüne söle,kabul etmezse ac bi viski,vodka...vb içecek bul kafayı.Hayat bole,kabul eden olur etmeyen olmaz.Kendine güven,saglam bak,kekeleme tm dır.
     
  11. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    kızı eksiden tanıyodum ama daha 7-8 yaşındaydık yani yendiden tanışıyomuş gibi bişey :mrgreen:
     
  12. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    internet üzerinden hele hele facebook üstünden aşk falan hikaye git sınıfından bi kız bul, azıcık takıl baktın hoşlanmıyosun arkadaşı falan vardır ortam yap hoşlanılacak kız kendiliğinden gelir Wink
     
  13. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    sınıfta ve okulda kız mı var da bulalım okul 500 kişi çoğu kız ama hiçibi işe yaramazz :mrgreen: :mrgreen: zaten kıza aşık oldum demedim ki Hoşlandım sadece Hoş kız yani takılmak manasında extrabeer
     
  14. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    En iyisi dedigim gibi yüz yüze ama eger interetten diosan madem eski arkadasın,eski günlerde yaptıgınız komik bole hoş bir konuyu anlat,ah ne güzel eglenirdik o gunler dert fln yoktu de.Yadaaaaa bunun bi yakın arkını bul,ondan biseyler rica et.Agzını yoklasın kızın eger utanıyosan.Ben kac kız arkadsım için milletin pis agız kokusunu cektim behh.
     
  15. Exqusei

    Exqusei Buralıyım rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Exqusei in wonderland
    bence hacım kızla görüşmek için bi randevu felan ayarla kız gelince yanına hiç vakit kaybetmeden direck yumul kızın üstüne :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch: :lolmuch:
     
  16. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    yuhhh :mrgreen: :mrgreen:
     
  17. Exqusei

    Exqusei Buralıyım rank8

    Kayıt:
    28 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Exqusei in wonderland
    bence en sağlıklısı dostum. kesin çözüm ya tokat yersin yada Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
     
  18. Quensis

    Quensis Old School olduser rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    7.884
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    In Dem Kampus
    tokat mı yerim çanta fln mı bilmem artık her türlü şeyi yiyebilirim o anda :mrgreen: :mrgreen:
     
  19. drotalion

    drotalion Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    5.053
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hep beraber
    A
    B
    A
    Z
    A
    :lol::D:D:D:D:D:D:D
    ya baq öküz gibi dalma. kekeleme baq kızlar şöyledir eğer kız yaptığın espirilere gülmeye falan başlıyorsa ne güzel işte git kızı sinemaya davet et sonra orada kap kızın elini. (üstüne atlamasadece elini kap :lol: ) sinemadan çıkınca işte de ya ben senden çoq hoşlandım. kız ya düşünmem lazım veya ya bilmiyorum yani kekelemeye başlarsa zigerümm üleyyn de çek git :lol:

    ÖNEMLİ: *küfür etmiyoruz kızın yanında
    * şiddet içerikli konuşmalar yok
    * maç anlatmak yok
    * Kıza sarkma yavaş yavaş giriş
    * Kızla hiçbi ortak yanın olmasa bile sanki varmış gibi göster
    * kıza SRO char ından bahsetme !!! yoksa senin bütün gün bilgisayar başında oturan asosyal bir isan olduğunu düşünür :lol:
    * Kızı zorlama (yani hadi be bi cevap versene gibisinden şeyler yoq!!!)
    * sn olarakta kızla ne yapacağını millete sorma kız bunu duyarsa pek iyi olmaz!!!

    Son bir şey olarakta bir soru: hacım senin yaş kaç kızın yaşı kaç ama dürüst bir biçimde söyle
     
  20. murat75

    murat75 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    403
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Pc User
    hiç deneme bence kesin red cevabı alacaksın boşuna bozulma canım kardeşim orası arkadaşlık sitesi değil tanıdıkların buluşma mekanı hiç deneme bence... detective