1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

YardİM FULL STR İCİN


  1. avare

    avare Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    slm arkadaslar full str glavie fire 38 lvl bi charim var yalniz kasarken botta cok zorlaniyorum yani zor kasiyo anlaminda yanimda adam hobaaa diyip gucunu toplayip cakiyo )tek ben canavara giende kadar o yuzden yavas kasiyom yane



    1.ilk sorum bende full str iken oyle olabilirmiyim yada oyle olamasam bile o kadar hızlı kascak baska yontem varmi

    2. silkroadda cok cahil takiliyom hic gıorev yapmadim ama itemlerim saglam sayilir 35+5 bir glavim var 4 tanesi sos itemli garment setim var 34 ile 38 arasi


    glavi satabilirim ama garment setimle kasabilcegim oyle hobbaa diyip tek atabilcegim yada onun kadar hızlı kasabilcegim vi char yapmam gerek


    bana yardimci olursaniz cok sevinirim
     
  2. zebani2059

    zebani2059 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    büyüyünce doktor olucam ben :D şimdilik bişey olam
    Şehir:
    Pasific'e geri döndüm sürünüyomm :(
    o zaman nüker açıcaktın charı okçular hariç diğer str ler sağlam crt tutturmadıkça tek atamaz kendi yada üst lvle ben daha görmedim atanı ö yüzden derdin tek atmaksa nüker açıcaktın ona da geç kalmışın 38 lvl olmuşunn geçmiş olsunn
     
  3. avare

    avare Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    o zaman okxu yapimm su yuzde yuz 100 skıl geri donuyoya ondan alim bide silkle hepsini sıfırlıyomu onu bilen varmi
     
  4. zebani2059

    zebani2059 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    büyüyünce doktor olucam ben :D şimdilik bişey olam
    Şehir:
    Pasific'e geri döndüm sürünüyomm :(
    hayır bi seferde 5 tane veriyo ve 5 skilli geri alabiliyosun ayrıca bow da garanti tek atmıyo onun için de yüksek crt atackraiting ve bol + lazımm
     
  5. avare

    avare Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    aslinda tek atmak o kadar muhim degil yani tek canavar gidiyo yaa kosa kosa fark ettim cok zaman kayıp ettiriyo ayrica su an yanimda ayni lvl bi adam kasiyo tek atmasada 2 atis da filan indiriyo yaninda gitmeden
     
  6. zebani2059

    zebani2059 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    büyüyünce doktor olucam ben :D şimdilik bişey olam
    Şehir:
    Pasific'e geri döndüm sürünüyomm :(
    bak hızlı kasmanın bi çok yolu var sen glaviecisin yaratığın yanı na gitmen gerekiyo o yüzden koşmanı mümkün olduğu kadar yüksek tut eğer çok gold varsa speed drug al ben bladera öyle yapıyorum ve silahının statlarıyla + larını yüksek olmasına özen göster önüne gelen silahı kullanma seçici ol bide ilk saldırı skillini mızrak fırlatma yap koşmadan tasarruf edersin benim düşüncen böyle bu şekilde daha hızlı kasarsın bence tek atamasan bile o koşmadaki 2-3 sn lik fark uzun zamanda çooook büyük farklar getirir
     
  7. avare

    avare Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    cidden bayafark ediyo 2 3 sn gold var ama belli lvl kadar bow kasip ondan sonra yine glave donebilirim set degismez sadece yeni silah alirim 1 tane hem baya ozendim bow culara :lol:
     
  8. zebani2059

    zebani2059 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    büyüyünce doktor olucam ben :D şimdilik bişey olam
    Şehir:
    Pasific'e geri döndüm sürünüyomm :(
    kendin bilirsin ben 68 de bowdan blade'e döndüm ama 76 dan önce pwp de bowdan performans bekleme :mrgreen: 5 li kombo ve stun koyma olmayınca pek fazla bişey yapamıyolar ama sadecce kasmak içinse nükerden sonra en hızlı kasan char tek sorunu var ok bitiyo Sad arada :lol:
     
  9. avare

    avare Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0


    aliriz ok artik hmm :lol: nbalim pwp ooo daha cok var zaten meraklisida degilim :lol: senin gibi yaparim bende o civara gelinceye kadar bow kasarim ondan sonra donerim glavei yada artik hangisi olursa
    bu araada sabahin 6 sinda cvp verdigin icin tesekkur ederim
     
  10. avare

    avare Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu arada silkroad icimimi okudu ne bizim char 3 tane bow bulmus :lol:
     
  11. zebani2059

    zebani2059 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    büyüyünce doktor olucam ben :D şimdilik bişey olam
    Şehir:
    Pasific'e geri döndüm sürünüyomm :(
    :lol: :lol: :lolmuch: banada blade çıkmıştı tam blade dönmeye karar verdiğimde var bu oyunda bişey ama ne :lol: sox filandır inşallah birisi extraokk
     
  12. avare

    avare Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    90
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sos degilde 1 tanesi hem str li hem int li



    :?!!! :?!!! :?!!! :?!!! ben bow cu oliyim oyunda istiyo :lol: