1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Yardım Edin Lütfen


  1. EmmaW

    EmmaW   olduser rank8

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.863
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    ya arkadaş herculesdeki charıma girmek istedim girdim sonra charı açar açmaz hotan görününce ???? hatası veriyo ne yapabilirim lütfen yardımcı olun charım 53 lvl char kasmam biraz kıttır nolur yardımcı olun
     
  2. Streetwise

    Streetwise Aileden rank8

    Kayıt:
    11 Kasım 2007
    Mesajlar:
    8.102
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    o hata için...!
    1.ekran kartını güncelle
    2.olmadı clienti degiştir
    3.virüs programları engelliyo olabilir
    4.ekran kartın düsüktür desteklemiyodur
    5.o hata herkeste var ben hep alıyom o hatayı 2 3 dk oyunda duramıyodum sonra format ekran kartını felan güncelleştirdim artık sık sık almıyorum :P
     
  3. EmmaW

    EmmaW   olduser rank8

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.863
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    benim anlamadığım şey oyunda 2-3dk da durmuyo 1sn duruyo sonra atıyo ama aynı bilgisayarda başka charla baya uzun duruluyo :S