1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Yardım edene Ödül Var...


  1. Pro

    Pro Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Şehir:
    Ankara/Okul
    Merhaba Arkadaslar bilgisayarim daha bugun yeni teknik servisden geldi ama actiktan bi saat sonra internet kesiliyor ve feci sekilde donma yapiyor cozum bulana Gercekten odullum var,

    Denediklerim;
    -Kasayi acip Vantilatorle sogutmak
    -Nortonla Bilgisayari Taratmak
    -Esetle Bilgisayari taratmak
     
  2. Zeratul

    Zeratul Aileden rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2008
    Mesajlar:
    5.094
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    †ualle† .
    format at düzelir ^^
     
  3. Pro

    Pro Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Şehir:
    Ankara/Okul
    sabah format yedi daha bisi yuklemedim ki :roll:
     
  4. TheBigDady

    TheBigDady Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    614
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar mühendisi
    Şehir:
    Fransa / Paris
    Öncelikli olarak hard diskin kafa atma ihtimali varmı onu kontrol et kapağını açıp hard diski dinle.Eğer yok kafa atmıyor ise bilgisayardan driver yönet'e gel aygıt yönetici oradan kontrol et eksik driver varmı diye eğer ondada sorun yok ise ekran kartında bir sorun olabilir en kötü ihtimal format fotmat çözüm olmaz ise hard disk kafa atmıyor ise ekran kartına :byes: de ama hard disk kafa atıyor ise hard diske :byes: diyiceksin tek diyebileceğim bunlar kolay gelsin ^^.
    Ps : Ekran kartının fanını temizle toz varsa ^^
     
  5. Pro

    Pro Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Şehir:
    Ankara/Okul
    kafa atma derken? , Driverlar tam ve Kasayi surekli serin tutuyorum :cry:
     
  6. TheBigDady

    TheBigDady Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    614
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar mühendisi
    Şehir:
    Fransa / Paris
    Kafa atmadan kasıt devamlı hard diskten içerden biri böyle kafa atarmış gibi oluyor ve bi anda ekran donuyor sonra yine geliyor.Sanıyorsam bununla ilgisi yok çünkü internette gidiyor diyorsun.Eternet kartı yanmış olabilir dicem yansa hiç net gelmez.Ben bi benim abiye soriyim gelince kahvehanede arkadaşlarıyla o gelince sana dönicem ok :?: ^^
     
  7. Rochas

    Rochas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.310
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian
    internet gidiyor derken modemde var pc'de mi yok ?
     
  8. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
  9. Pro

    Pro Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Şehir:
    Ankara/Okul
    bekliyorum hacim boyle donuyo sonra tekrar devam edio ve bu aralik 5-6 saniye kadar bende internet gitmese hdd veya anakartdan filan dicem ama iste internette gidiyor.

    @guethema
    Evde 3 bilg. var 2sinde internet hic kesilmeden kullaniliyorken bende kesiliyor yani nette veya modemde net gitmesi yok proplem bende galiba.
     
  10. Rochas

    Rochas Old School olduser rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2010
    Mesajlar:
    14.310
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Caspian
    teknik servisi ara gelsinler alsınlar birdaha atsınlar format yada sen kendin yakın bir yere götür gözünün önünde atsınlar format .
     
  11. Buura

    Buura Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    13 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    1.105
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Sanırım format atmak için teknik servise götürdün.Sana bir önerim kesinlikle format atmayı öğren çok zor birşey değil.Bilgisayarına sen ne istersen o kurulur edilir için rahat olur böyle sorunların olmaz.Kasanın içini bir kontrol et eksik parça varmı veya değişmiş mi?
     
  12. TheBigDady

    TheBigDady Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    30 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    614
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar mühendisi
    Şehir:
    Fransa / Paris
    Ekranda kapanıyormu peki ?
     
  13. Pro

    Pro Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Şehir:
    Ankara/Okul
    ya simdi goturecem ama bizim moruk izin vermez neden dersen bi daha para bayilmak istemez teknik servise butun secenekleri denedikten sonra en son secenek bu kalirsa anca...(bence)
     
  14. Pro

    Pro Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Şehir:
    Ankara/Okul
    yok kapanmiyor sadece donuyor oda 4-5 saniye.
     
  15. Pro

    Pro Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Şehir:
    Ankara/Okul
    bundan sonra oyle yapicam zaten ve ayrica eksik yok hersey tam baktim.
     
  16. Pro

    Pro Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Şehir:
    Ankara/Okul
    Yok mu bilen??
     
  17. B7B

    B7B Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Mart 2010
    Mesajlar:
    1.138
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Okul Kitap Ders
    Şehir:
    Camiye gittim 5dk sonra dönücem
    DNS ayarlarına bak bir de internet için bağlanırken adsl hata verebiliyor bazen
     
  18. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
  19. ForEverTurk

    ForEverTurk Old School olduser rank8

    Kayıt:
    16 Ocak 2009
    Mesajlar:
    847
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    Genesis...
    Sistemin nedir? Norton yada başka proğram ile değil kasperky tek geçerim ama pc yeni geldi ise virüs olacağını sanmıyorum.
    2-internet içinde büyük ihtimal splitter yada kablolarda bi kopukluk vardır.Tel. kablosu öyle pahalı değil 1-2 metre bi kablo alıp tekrar dene gene sorun yaşarsan modemde bi sorun vardır.
     
  20. Pro

    Pro Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    2.629
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ogrenci
    Şehir:
    Ankara/Okul
    deniyorum abi 100kb'yle 500-600mb anca yarisi indi dosyalarin :lol:

    Xp Sp3 Tr, Kasa Ama Wirelles Anteni taktirdim ondan kablo sorunu olamaz.