1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      ix2
      leon
      kingsofsro
      aelyria

Yalnızlar & dertliler diyarı


  1. Ghost Spy

    Ghost Spy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.728
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.
    derdiniz sorununuz varsa çözelim yalnızmısın gel tartışalım konuşalım :lolmuch:


    derdinize çözüm bulur dostunuz oluruz Wink


    ilk ben başliyim derdimi anlatmaya

    Şu aşk denen şeyi bir gerçekten yaşayamadım ya tek taraflı oldu yada aşık olmadım halde güzel kızlar vardı hep....
    Bide şu lanet okul yokmu oku oku bitmez dershaneden bahsetmiyorum bile hele 50 lvlda açtığım o buz nukesine ne demeli imbue ile birlkte ne biçim mp yiyor Evil or Very Mad Crying or Very sad



    anlatın konuşalım cidden extraloob ailesi yanınızda Wink
     
  2. Ghost Spy

    Ghost Spy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.728
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.
    özel konuları msn veya öm atarakda konuşabilirsiniz bizde çareler tükenmez yalnız öyle saçma sapan şeyler yazmayın oyarım :mrgreen: yok 300k lazım sword alcam Evil or Very Mad



    evilcemre@hotmail.com
     
  3. RoyalFlush

    RoyalFlush Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Eylül 2007
    Mesajlar:
    1.486
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    jeofizik mühendisi
    Şehir:
    asthenosphere
    55000 nüfüslu nüfüsun yarısından fazlası kız olan bir okulda kız bulamamak nedir bilirmisiniz

    sırf can sıkıntısından bugünün 14 şubat olduğunu unutup sokağa çıktıktan sonra bu soğukta bile elele gezen sevgilileri görünce "off ulan off"diyip akşama içmeye karar vermek..

    son ilişkisinde 1 hafta içinde boynuzlanmak nedemek bilirmisiniz Crying or Very sad

    offff ulan offf dertlendim yine yav Rolling Eyes
     
  4. Ghost Spy

    Ghost Spy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.728
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.
    bende aynısını yaşadım bi an benim yaşadıklarımı yazdığını sandım haklsıın bilirim ne olduğunu ve gerçekten büyük bir hüzündür bunlar yaşanması gereken şeyler değil yaşamamız yanlış diyorum daha ne diyim herkes el ele kahvekeyfi bizde dostlarımızla yaşıyoruz abi napalım Rolling Eyes
     
  5. blade408

    blade408 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    582
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    basacan kalayı bi balık alcan valide onu bi pişerecek sonra bide 35 lik alacan bak bakalım dert tasa kaliomu
     
  6. stalebug

    stalebug Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.279
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Zszc
    tam üstüne bastın yandan geç hacı :lol:
     
  7. Ghost Spy

    Ghost Spy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.728
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.
    çok nadir kaçak bira içerm ama alkola onun dışında yok dert unutturma falan konusunda her şekilde karşıyım hadi için yandı iç 3 şişe falan ama onun dışında gerisi daha çok bela açar dertlendirir seni tavsiye etmem extrabeer extraokk
     
  8. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
    ya offffffff burasımı bunların yeri lütfen arkadaşlar Exclamation
     
  9. LoneLyWaLker

    LoneLyWaLker Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    945
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci daha 9 sene var:)
    Şehir:
    Dark is only dark
    Ghost spy hocam ekledim sorunlarım çok hade başlayalım :lol:
     
  10. Ghost Spy

    Ghost Spy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.728
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.
    başlıyalımda geyik sohbet dertleşme işte burası değilmi yeri :mrgreen:
     
  11. The_Crims

    The_Crims Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    946
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benm derdime care bul ozman
     
  12. RollsRoyce

    RollsRoyce   rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    2.882
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bursa Ya Sen?
    benim derdime çare bulurmusunuz hayat çok anlamsız geliyor
     
  13. Ghost Spy

    Ghost Spy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.728
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.
    imza istek gibi oldu benimkinede bulun hadi bekliyorum :mrgreen:

    anlatın bakalım hayat anlamsız geliyorsa hayattan zevk almaya çalış eğlen biraz pcden uzaklaş dostlarınla vakit geçir zamanı kendine ayır bak hayat nasıl eğlenceli gelicek o zaman Wink
     
  14. The_Crims

    The_Crims Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    946
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    benm derdime bulamassın ki mecburum mahkemeye gitmeye kfür etcem k.bakmayın aq sorguda dovduler heryerim agrıyor
     
  15. Ghost Spy

    Ghost Spy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.728
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.
    seninki dert değil yaşadığın bi nevi şerefsizlik ypamışlar ^^
     
  16. The_Crims

    The_Crims Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    946
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    hahahahhah :lol: hakkaten ama serefsizlik deilde ne :lol: patron ben otmedim :lol: