1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Yabancı e-pinler...


  1. HqnSyL

    HqnSyL Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Beyler bizde sadece Türk e-pinleri gözüküyor.. Yabancılarda ise tüm ülkelerinki gözüküyor yani şöyle :

    Bu yabancılardaki görünüm :

    [​IMG]

    Bu da bizdeki

    [​IMG]

    Yabancı bi arkadaşım bana silk alcak ama ben onların e-pinlerini göremiyorum ve bu yüzden alacağı silki yükleyemiycem. Ama onlar bizimkileri görebiliyor biz nasıl görebiliriz bilen varsa bilgilendirirse sevinirim..
     
  2. *Underground

    *Underground Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.564
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AMASYA
    Hakan kanka nabıyon :lol: ben Militanz :beer:
     
  3. DaRKWaTcH

    DaRKWaTcH Buralıyım rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İsTaNBuL
    [​IMG]
    Kaç çay vereyim hacı ?
    Ps: Konu dışına çıkmayalım :muck:
    Ps2: Sorunu Çözemedim ama ktunnel'den joymax'a girmeyi dene ...
     
  4. HqnSyL

    HqnSyL Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    33
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ktunnel'den giriş yapamadım..
    Yok mu başka çözüm arkadaşlar? :(
     
  5. PhyLosHopia

    PhyLosHopia Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    642
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrencii :))
    Şehir:
    Alexandria (Stable)
    ilginç bir durum :))
     
  6. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    göremezsiniz çünki biz avrupa ülkesi değiliz o ülkelerin banka hesaplarıyla işlem yapamayız ama bir alman bankası birçok ülkede yer alabiliyor sorunun çözümü de yok.
     
  7. Xpr3ssMusic

    Xpr3ssMusic Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.320
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul - Ataşehir
    hesabına arkadaşın girip yüklemeye çalışsa olmuyor mu?