1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Ya updating çekmiyo help me pls!!!


  1. By_Sheytan

    By_Sheytan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    203
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşalr updatingi çekiyo % 99,99 da tam bitecekken hata geliyo hatada
    Cannot Complete patching because Repleacer.exe file is damaged.[Error Code(193)] yazıyo lütfen yardım edin......
     
  2. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    başlığı ufak harflerle yaz lütfen.
     
  3. BaTTeRST_

    BaTTeRST_ Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    2.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ceyrancı(öğrenci)
    Şehir:
    Jigsaw frower
    sro sil tekrar yükle popcorn
     
  4. Erdener

    Erdener Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    743
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    .....
    sro tekrar yükle yada bir yerden 129 clientini indir
     
  5. Erdener

    Erdener Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    6 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    743
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    .....
  6. By_Sheytan

    By_Sheytan Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    203
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    olmuyo ne tekrar sro yu yükleme nede clienti indirme dosyamı ne zarar görmüş pc ye format attırdım düzeldi ama yinede tşkler
     
  7. Difficult

    Difficult Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    654
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    7/24 Silkroad Online
    bi çağresi bulunurdu boşu boşuna format atıtırmışın pc ye ama olsn daha yeni pc :lol: :lol: :lol: :lol:
     
  8. paffendorf

    paffendorf Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    30 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    216
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ***=P0S€İD0N=***
    işe yaramaz birkaç dosya sil bendede ole oluodu yer doldugu için olabilir.