1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

ya bıktım artık nolur yardım oyundan atıp duro


  1. rollocoust

    rollocoust Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    okulda sürtmek
    Şehir:
    'suz xD
    ya bu sj sro no dc var oyuna zar zor girio :S sonra bi bakıyorum 10 dk oynadıktan sonra dc bndeki media pk türkçeleştirilmiş allah kahretsin oyundan atıldın diyo XD bldimiz dc ama neden böle oluo oyuna 1-2 saatte girio :D 10 dk sonra dc yiyom bi programı olan varmı yada güzelbi no dc si olan benim media pk dan olabilirmi
     
  2. Brown

    Brown Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Pislik ttnet'den dolayıdır...
     
  3. Oazis

    Oazis Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    9 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    670
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    °-° Dünya °-°
    oyunu mı bırakçan desene serwer daha kolay gircez :mrgreen:
     
  4. rollocoust

    rollocoust Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    44
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    okulda sürtmek
    Şehir:
    'suz xD
    xD şurada kalmış özgürlümün son 3 haftası okul açılınca bida zor açarım :S (anti sbs 2 kere girdik bida girmesek xD ) son sınav var die dersane okul ders :S pc sadee hafta sonu belli saatte aççam :S son günlerim d li geçmese
     
  5. hoLaaa

    hoLaaa Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2008
    Mesajlar:
    1.143
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Web Tasarım Ve Programlama
    Şehir:
    World
    aynen 4 saatte oyuna gırıyorum 10 dakıka oynuyorum kendı kendıne dc yiyor hatta net bile kopmadan dc oluyrum :S
     
  6. Black Raven

    Black Raven Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    1 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    688
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karanlıkta ^^
    Media ları değiştirin dicem ama ondan kaynaklandığını sanmıyorum..ya oyun dc verıyor ya net gıdıyor ..dıyorsunuz net gıtmıoyor :think: gıtmesıne gerek yok hızı cok düşüncede dc verıyor buyuk ıhtımalle sorun TTnette