1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Ya Beyler ben trader olamıyorum kafayı yıcem


  1. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    guılde uye oluyorum alias yazamayıroum yaaaaaaaaa delırcem yardım edın
     
  2. _HeaveN_

    _HeaveN_ Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    26 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    144
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AdminCP
    Öncelikle Gidiyorsun Traderciye

    Seçeneklerde Join Trade Gibi Bişi Var Onu Seçiyorsun

    Ardından Trader Aliası Seçip Bir Nick Yazıyorsun Ve Sağ Tarafda Bi Buton Var 1 Kere Basıp Bekliyorsun

    Sonra Onun Altındaki Comfirm Aktif Oluyor Ve Comfirm Deyince Uyliğin Tamamlanıyor

    Eğer Daha Önce Başka Yere Kayıtlıysan Ve Ordan Çıktıysan 1 Hafta Cezan Oluyor :lolmuch:

    Mesleğini Öğrenmek İçin Klavyenden C Hafrine Bas Ve En Alt Kısma Bak Orda Ne Olduğun Yazar

    Uye Olmus Fakat Nick Belirtmemişsen C Harfinden Mesleğin Gözükür Fakat Flag Takamazsın detective