1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

xxxD4xxx u Geri Aldım ...


  1. D4_Thieves

    D4_Thieves Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sevgilimin Yanı
    Geri aldım GM sayesinde... Tşkler weilert... !!
     
  2. juLiet

    juLiet Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    290
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Unique Hunter
    Şehir:
    Mt.Roc
    bu ne ya redox hacklenıyo sonra bu car hıcmı vıcdan kalmadı bu mıllette ramazan gunu mıllet zıvanadan cıkdı
     
  3. sabri5757

    sabri5757 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    3 Mart 2008
    Mesajlar:
    241
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hack nasıl yapıyolar anlamış değilim
     
  4. PhaetoN

    PhaetoN Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.592
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci-Üniversite
    Şehir:
    Ümraniye
    o hacklenmemişdir id msn adresini bilen bir kişi oceanla konuşup şifreni değiştirtmiş olabilir sende msnden oceanla bi irtibata geç derim
     
  5. LasT

    LasT Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    16 Nisan 2008
    Mesajlar:
    432
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    redoxuda hacklediler.
     
  6. shneZee

    shneZee Aileden rank8

    Kayıt:
    5 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    5.772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci.
    Neler oluyor burada arkadaşlar yha
     
  7. Adith

    Adith Old School olduser rank8

    Kayıt:
    6 Haziran 2008
    Mesajlar:
    4.562
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    TeXas
    öncelikle geçmiş olsun kardeşim :? bu çarları heckleyenlere diycek söz yok onları ALLAH'a havale ediceksin öbür dünyada hırsızlığın ,emek çalmanın hesabını vericekler :cry:
     
  8. EmmaW

    EmmaW   olduser rank8

    Kayıt:
    11 Aralık 2007
    Mesajlar:
    6.863
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Şeref Bey Stadı
    çok çok üzüldüm geçmiş olsun :( charı çalanın allah belasını versin ne diyim :S
     
  9. spacesman111

    spacesman111 Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    3 Haziran 2008
    Mesajlar:
    137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hılılılılıı hııılılılılıl Anam anam anm gıttı güzelim char hılılılılı :D
     
  10. wolke

    wolke Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mart 2008
    Mesajlar:
    742
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İST/Sarıyer/Büyükdere
    arkadaşlar kullandıgınız media pkda bi sakatlık olmasın nedir bu böyle?
     
  11. Dodocan

    Dodocan Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    Bence Goze Batan Charlar Hack Yıyor.!Ama Yıne De Benım Kararım Boyle. :thumbsup:
     
  12. D4_Thieves

    D4_Thieves Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sevgilimin Yanı
    wolke msn adresini verirmisin bide benim char oyuna girince benmişim gibi davranında kim oldunuğunu öğrenelim PLsss
     
  13. Fre3sTyLe

    Fre3sTyLe Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    16.991
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bana küfreder gözlerin , dudakların yardım yalvarı
    Neler Oluyor Bize ^^
     
  14. Dodocan

    Dodocan Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    Ben Sana Char Verıyımmı d4 Istersen 52 lwl glavıe kullanmıorum e-maıl adresıde war sadece char soyuk yanındakı charda butun ıtemlerı felan ıstersen verıyım sıfreyı degıstırırsın.!
     
  15. D4_Thieves

    D4_Thieves Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    28 Aralık 2007
    Mesajlar:
    528
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sevgilimin Yanı
    farketmez kardeşim ... sizleri Çok Seviyorum gerçekten şu ramazan gecesinde yardım ediyosunuz yha allahda size ömür boyu yardım eder inşallah...

    4EvERExL !!
     
  16. Dodocan

    Dodocan Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    Ok Tamam Verıorum Gel Ozele Bana Pm At Senın Olsun Artık O Char..
     
  17. Dodocan

    Dodocan Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    Artık StrongTurk xxxD4xxx ın Dır Hayırlı Olsun Kardesıme :)
     
  18. Lucktoz

    Lucktoz Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    1.259
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenci
    Şehir:
    BodyBuilding!
    Yaw nedir bu böle önce ben sonra ReDoX şimdi de sen anLamıyorum ... Bu hack işini ... Geçmiş oLsun .. Hackliyeni ALLAH'A HAVALE et ... Bu dünyanın öbür tarafı da var ... :(
     
  19. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    Arkadaşlar Charlarınız Niye Hackleniyor Çünkü 10 kişi ile takas yapıyorsunuz Adamda Tabiki E mail adresini biliyor Deniyor Deniyor Taki Olana Kadar Hacklenmesi Normal
     
  20. Dodocan

    Dodocan Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    23 Şubat 2008
    Mesajlar:
    1.104
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    AFK
    Sıfreyı Nerden Bılıcekkı Onları Denemek Bır Asır Boyu :mrgreen: