1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

XxSiMH0NxX lvl 86


  1. TheDeeP

    TheDeeP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa
    [​IMG]

    Herkese ii kasmalar.
     
  2. Thieves

    Thieves Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Ağustos 2008
    Mesajlar:
    132
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hayırlı olsun kardeşim nice lwl lere
     
  3. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    h.o bro inş 90 ıda görürsün :muck:
     
  4. Bloodia

    Bloodia Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mart 2008
    Mesajlar:
    554
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Extraloob
    Tebrikler Hayirli Olsun nice 90 lara.
     
  5. TheDeeP

    TheDeeP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa
    saolun teşekkürler
     
  6. Avatar

    Avatar Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    430
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci(Bilişim Teknolojileri) 12.Sınıf
    Hayirli Olsun Unionum 90 Oldugunuda Goruruz İnsallah..
     
  7. TheDeeP

    TheDeeP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa
    saol seninde tekrar ve yeniden tekrar tekrar shaitan kestiğini görürüz
     
  8. darkonder

    darkonder Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    GameGuart!!
    hayırlı olsun dostum ama tek basına guildde takılıyon o kotu yha valla ıstersen gele bılırsın kapım herzaman acık bılıyon hep beraber takıldık yıne takılırız
     
  9. TheDeeP

    TheDeeP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa
    önder kaçdefa dicem ben ReDBuLL dan çıkmıcam zaten başer abi master sensin dedi artık guilde de adam topluyorum
     
  10. darkonder

    darkonder Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Şehir:
    GameGuart!!
    artık bızım guildde :D
     
  11. TheDeeP

    TheDeeP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa
    önder geleceğimi sölemedim daha
     
  12. BangBros

    BangBros Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Mart 2008
    Mesajlar:
    3.403
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bursa~İzmir~Bursa
     
  13. TheDeeP

    TheDeeP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa
    guildi bırakmıcam ama unionuz yh o yeter
     
  14. HouseFX

    HouseFX Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    14 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    436
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sro Uzmanı
    Şehir:
    Mt.Roc
    _________________