1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

www.bot369.com a giriyom ama sunucu yok diyor


  1. BursaSporLu

    BursaSporLu Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay
  2. BursaSporLu

    BursaSporLu Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay
    biri rapidleyebilir mi
     
  3. muratko193

    muratko193 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    697
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Secret ;)
    Evt Sunucu Bulunamıyor İndex Yeniliyo Olabilirler...
     
  4. BursaSporLu

    BursaSporLu Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay
    neredesiniz bırı upluod etsin rapıdden ındırek bot369.coma gırılmiyor site kapalı
     
  5. badLuck

    badLuck Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    114
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bende yeni bot var ilk çıktıgı saatler indirdim ama sunucular sorunlu olunca açmıyo yani rapid beklemeyin bence ama birisi bana normal clienti rapidlerse sevinirim çünkü bot clientim çalışmıo.
     
  6. BursaSporLu

    BursaSporLu Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    460
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Uzay