1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

WTT 90Lv char Bow server: Aege For 85++ char Hercules


  1. apiah

    apiah Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    649
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar 90Lv bow charımı Server:Aege itemler blue FFarm'a az kalmış bir char takas edeceğim içinde para yok silk ile alınan kıyafet dragon flag vss takas edeceğim char ise herculeste 85++ Str char olacaktır Glavie olursa ii Bide arkadaşlar eğer char yok diyorsanız herculeste 1.2bilion golda charı veririm haberiniz olsun olur herkese ii kasmalar
    Cewaplarınızı bu topicte gerçekleştiriniz
    Şimdiden Tşk
    Arkadaşlar yeni birşey eklemek istedim char RedSea serverında 85++ str carla takas olur
     
  2. Presence

    Presence Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    hayırlı olsun inş satarsın kardeşim noldu snn chara oda glive di neden onu ksamıosun
     
  3. apiah

    apiah Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    649
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    saol da tanıyamadım:D
     
  4. Presence

    Presence Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    bir dost :) bahadır bizim guildde kime sorsan söler :D
     
  5. apiah

    apiah Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    649
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hee baho tanımadım vala:D glavie chara gelince vala pw sini unuttum:) gecemiyorum oyuna ^^ işte yine bunu takas etmek istedim herculde bulayım die:)
    hee baho eğer düşünürsen takas edelim yaw charsız kaldım herculde sende bırakmışsın zaten ver gitsin sana 90 char veriyim işte onun yerine:D:D
     
  6. Presence

    Presence Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    len oyuna giremiyorum bi bakayım ne var neyok
    bıraktğım belli diil yapamadımki saolsun extraloob halkı çok ilgilendiği için hala ypamadım şu sorunu
     
  7. apiah

    apiah Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    649
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hehe:) neyse sen sorununu çöz sonra gir oyuna içini boşalt sana Aege içi dolu 90 char veriyim sen char bulursun nede olsa:D vala cok ihty.var herculde chara hele bow- yada glavier e eğer ok dersen cok makbule gecer:D
     
  8. Presence

    Presence Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    len ben giriim senide kasarım 90 olursun vakit çauk geçio zaten anlamıosun bi bakmışın 90 sın ama ben 87 de kldım okullar açıldı bu sefer sroya girilmio en basit çzümü format inş olucak bakalım :)
     
  9. apiah

    apiah Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    649
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  10. Presence

    Presence Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    5 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul
    alında şu char çocuk uplamasın benim gibi :D u arada çözdüm sorunu gastiriti varmış formatladım geçti :)
     
  11. apiah

    apiah Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    649
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Up len Up Üff:D