1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

WARRİOR


  1. FATAL1TR

    FATAL1TR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    273
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Arkadaşlar şimdi ben bi avrupa char açtım dedim ki bi cleric charım olsun lazım olucak şuan 30 lwl de hem warriora verdim hem clerice verdim ve full str gittim şimdi ben duydumki cleric char int oluyomuş ee biz str gittik şimdi ben bundan sonra int gitsem bile warriora verdigim atack sikilleri ne işe yarıcak????
     
  2. BonezCrusher

    BonezCrusher Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    843
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ögrenciyik agaaa :)
    Şehir:
    Anywhere :)
    hayır senin gittigin yapılandırma dogru aynen devam et.Bende warrior/cleric kullanıyorum ve full stryim,sonuçta clericle atack yapmıycaz. :)
     
  3. FATAL1TR

    FATAL1TR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    273
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    bende düşündügüm zaman str mantıklı gelio ama cleric kullancam genelde buf basmak için yüksek lwl charlarım var onlara yetiştircemde tabi warrior da lazım bunun pwp si var tek başına kasması var yani atak şart str gidiyom ozaman dostum :)
     
  4. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Dostum bak soyle ornek vereyim sana.
    Chn karakter kastigini dusun. Ornek veriyorum glavie. Fire-Light-Heuksal misal. Str yaparsin di mi? Normalde light int charlar ile kullaniliyor nuke parry ratio vs.
    Cleric de Warriorda bu sekilde isler. Yan skill. Cleric'in atak skilleri int charlarda yuksektir lakin sen cleric ile sadece heal, holy spell ve holy recovery skillerini kullanacaksin. Offera falan ihtiyacin yok ki
     
  5. Phantoso

    Phantoso Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.417
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Donanım Teknisyeni
    Şehir:
    Silik Yazar
    Hocam konuyu başlatan arkadaşımız anlaşılan oyunu pek bilmiyor.Böyle bir açıklama gerçekten kafa karıştırıcı olucaktır.

    Kısa bir özet yapıcak olursak.Cleric skillerini sen buff için kullanıcaksın,bu demek oluyorki sen charına int versende buff aynı özellikte gelicek mesela bastığın buff 1000phy defans veriyor diyelim sen o chara int versende str versende o buff yine 1000phy defans olur sana dönücektir.Hiç bir faktörü bulunmaz aksine senin int vermen hp miktarını düşürür ve hiç bir işe yaramaz.
     
  6. FATAL1TR

    FATAL1TR Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    29 Eylül 2007
    Mesajlar:
    273
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    ilk defa eu kasıyorumda chin charların ustasıyımdır yapılandırmada ama eu ilk açtım pek sevmiyom eu char ama bakalım cleric nasıl olcak lazım char şimdi clericte yani str gidiyoz bakalım kendi düşüncemle ama int gidecen diye söylentiler duydum o yüzden sizlere sormak istedim teşekkür ederim saolun.