1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Warrior/Cleric Yardımm


  1. Apt

    Apt Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    26 Haziran 2008
    Mesajlar:
    833
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Ben warriorum ve warrior/cleric olarak skillerimi weriyorum
    Cleric skilleri sadece elimde cleric rod warken werilio ve elime axe yi tekrar taktığımda werdiğim buflar silinio.Ben bunu bilmiodum ve warrioru cleric olmak için açmadım:)Neyseki bunu düşük lwl deyken farkettimki sadece 3 skilim açık heal,rez ve str increase.Şimdi yol yakınken sorayım artık şu soruyu bukadar yazi yazdiktan sonra :D

    Benim istedigim yine kendime cleric skillerinden özellik basayım ama axeyi taktığımda bunlar silinmesin böle skilleri warmı clericin(bard'daki Speed arttırıcı gibi) varsa bu skiller hangileri bana zahmet olmazsa tek tek sölermisiniz.Yada bunu anlayabileceğim bi yazı falan yazıomu skillerin üstünde ben anlayamadımda:D

    Son bi soru daha :D

    Ben şu Total mystery i tam olarak çözemedim her lwl aldığımda +2 gelio galiba eğer böleyse 90 lwl de 180 mystery hakkım olacak ve ben Warrior/cleric gittidiğimden tam yetecek gibi görünüo ama sizin bildiğiniz daha iyi bir yapılandırma olabilirmi.Yani warrior mystery i 90 cleriği biraz daha düşük tutup dier class ların passive yada active skillerinden bana yarar sağlıyacak skiller warmı?

    Yazmayı unuttum bu yazıyı okuyup cevap yazan arkadaşlar bana 5 dakikalarını ayırdıkları için şimdiden teşekkürler:)
     
  2. Audrey

    Audrey Old School olduser rank8

    Kayıt:
    2 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.800
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    HighSchool
    Şehir:
    SaGoLeRa
    öle bi özellik yok bence pvpde iyi olmak istiyosan tabi yüksek lvlerda warlock aç ama cleric diosan

    blesspel ve life lı bi skill vardı bunlar önemli birisi bir dakikada sana belli bir hp veriyo yavaş yavaş bless ise defansına büyük katkı saglıyo
     
  3. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    Eline axe aldıgın zaman silinmeyecek skiller:

    Bless Spell,Recory Division,Holy Recory Division,Holy Spell.

    Senin için ztn bunlar onemli.bless defance verir,divisionlar pot gibi bisey 3-4 sn bi can basıo.Holyde statueler içindir.