1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

WARLOCK BUG ?


  1. jacktit

    jacktit Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Arkadaşlar internette warlock yapılandırmalarına bakıyordum birkaç sitede pvp de warlock trap attıktan sonra sleep yaptığı zaman ne kadar vurursan vur adam uyanmıyor yazıyordu bu doğrumu arkadaşlar
     
  2. takerisks

    takerisks Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    1.189
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evet doğru
     
  3. jacktit

    jacktit Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2009
    Mesajlar:
    20
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Eğer doğruysa bu warlock çarlar için çok büyük avantaj
     
  4. hu5eyincan

    hu5eyincan Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    22 Mart 2009
    Mesajlar:
    21
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    sırf bunun yüzünden warlock cleric kasıyorum hacım :))
     
  5. IorıYAGAMI

    IorıYAGAMI Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Aaaaa uçuyorum
    Eski konuyu hortlatmışın boşuna kasma warlock cleric holy varsa büyüler işe yaramıyor. Fire ice wall varsa da işe yaramıyo. Yani hiçbişeye yaramıyo :D
     
  6. SunLight

    SunLight   rank8

    Kayıt:
    12 Eylül 2008
    Mesajlar:
    501
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Şehir:
    İstanbul
    sanırım hiç warlock oynamadın:)
     
  7. IorıYAGAMI

    IorıYAGAMI Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Aaaaa uçuyorum
    Yaklaşık 4 sene Server Hera 110 FF full int warlock cleric char adı eXtraa satalı 2 hafta felan oldu...
     
  8. darkblade

    darkblade Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    366
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    fire ve ice wallu deaktive etmek çok kolay ayrıca holy varsada stunlar sayesinde yine avantaj yakalıyorsun
     
  9. IorıYAGAMI

    IorıYAGAMI Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Aaaaa uçuyorum
    Sen ice wall açmış bir bow la hiç pvp yapmadın heralde nesi kolay anlayamadım 25k küsür hp si olan bir çarla bowun yanına yaklaşabilip one hand ile bir kaç kere vurup ice wall ı kapatmak mı kolay ? sen bunları yaparken bow bakıyor mu sadece ?
     
  10. korc4n

    korc4n Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ekim 2010
    Mesajlar:
    510
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    budur abi
    +1
     
  11. kosovalı

    kosovalı Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    42
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu yöntem moblarda misal unique lerde işe yaramıyor değil mi?
     
  12. IorıYAGAMI

    IorıYAGAMI Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    772
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Aaaaa uçuyorum
    Uniqlerde işe yaramaz diğer moblarda yarıyor...
     
  13. DeMoNoFHeLLL

    DeMoNoFHeLLL Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    15 Aralık 2009
    Mesajlar:
    73
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bence bowlar o kdrda ii charlar deil sadece çok gıcıklar tam nuke wurcakken 94 nukerimle herif combosuyla engelleip duruor sinir oluom sonra 85 lvlim kesemion utan lan gibi şeyler yazıor anasına küfretmemek elde deil :P