1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Waffle Nedir ? Nasıl yapılır xD


  1. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    -malzemeler-
    300 gr un
    1/2 lt sut
    75 gr pudra sekeri
    100 gr. tereyagi -eritilmis-
    2 yumurta
    10 gr. kabartma tozu
    1 tutam tuz

    un & kabartma tozu karistirilir, sonra tuz, pudra sekeri, eritilmis yag ve yumurtalar eklenir. karistiraraktan sut eklenir. 1 saat dinlendirilir..

    sonra pofur pofur yapilir, ustune istege gore cikolata sosu, krem santi, muz, shokella vs. konuluraktan afiyetle yenilir :mrgreen:

    Alıntıdır :mrgreen:

    Yiyeniniz var mı bilmiyorum ama bu yiyecekle karne günü tanışdım. Biraz geç olmuş galiba :mrgreen: Arkadaşlarla yeni açılan cafeye gittik ^^ orda yemiştik.

    Bilmeyenler vardır diye düşündüm.. Mutlaka denesinler ^^ :thumbsup:

    Çeşit Çeşit var ama aşağı yukarı şöyle bir şey ;
    [​IMG]
    [​IMG]

    Buda waffle dolabı :mrgreen: İlk gördüğümde sarıldım bidaha bırakmadım :D :mrgreen:
    [​IMG]
    (reklam içeriği olduğundan editledim azcuk :santa: )


    Ps: Canım çekti bi an ondan bu topici yaptım :cry: , bilmeyenler vardır dedim öğrensinler :mrgreen: Ekmek arası kaşar salam yerine bunu tercih ederim :popcorn:
     
  2. drotalion

    drotalion Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    5.053
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    manyak güzel birşeydir bu. Bunu yeme şekli üstüne pudura şekeri veya vişne reçeli dökerek yiyin. Almanyada bunlar süpermarketlerde satılıyor hazır olarak :D
     
  3. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    +1 ama fazla kaçmasın arkadaş karneninde sevinciyle fazla kaçırdı reçeli şekerden uçuyodu az kala :mrgreen:
     
  4. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    Nelisni Önerirsiniz Merak Ettimdi Hep Bi Kere Deneme Fırsatım Olmamıştı xD
     
  5. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    waffle dolabının önüne geç göz bebeklerin muhtemelen %40-50 arasında büyüyecektir. Neli yiyeceğini daha yakından görebilcen yani :P :mrgreen:
    Dolabın önündeyken çok zor oluyor karar vermek.Bi kağıda yazıcan abiye vercen o yapcak :mrgreen:
     
  6. drotalion

    drotalion Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    5.053
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    evden çıkmadan önce bir planını falan çıkart :P resmini çiz, saat kaç ile kaç arasında yiyeceğini planla. :D
     
  7. belirsizzzzz

    belirsizzzzz Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.655
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    CeyRRANNCI
    Şehir:
    Tokyo /Y.t
  8. drotalion

    drotalion Aileden rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    5.053
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    yanlız onun adı waffle değil waffel düzeltirsen :)
     
  9. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    Bi "l"nin lafımı olur canım önemli olan onu mideye indirmek değil mi ? :mrgreen:
     
  10. belirsizzzzz

    belirsizzzzz Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.655
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    CeyRRANNCI
    Şehir:
    Tokyo /Y.t
    Almanyanın neresinden içindenmi :twisted: :mrgreen:
     
  11. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    Yani Seçenek Çok Diyosunuz Kumpir Tarzında Hepside Birbirinden Güzel Diyorsunuz.İzmite Gideyim İlk İşim Waffelı Denemek Olucak xD
     
  12. belirsizzzzz

    belirsizzzzz Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.655
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    CeyRRANNCI
    Şehir:
    Tokyo /Y.t
    Ula ben izmitte oturuyom satıldıgını bilmiyom adma başka yerde oturuyor dstıldıgını biliyor awww
    nerde satılıyo bizim petkim camisine yakınmı :twisted: :mrgreen: :mrgreen:
     
  13. DeSSaS

    DeSSaS Yeni üye rank8

    Kayıt:
    25 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Waffle’a bayılıyorsunuz. Şunun tarifini alsak da biz de evde yapsak diyorsunuz. Üstelik kilolardan hiiiiiç korkunuz yok.
    E o zaman günah benden gitti.
    Size yapımı kolay, tadı enfes waffel tarifi:

    Malzemeler:

    -Sıvı yağ
    -Üç yumurta
    -Yarım çay kaşığı kabartma tozu
    -90 – 100 gr margarin
    -150 gr şeker
    -Bir çimdik tuz
    -150 gr un
    -150 ml. süt

    İlk önce margarin tencerede hafif ateşte eritilip soğutulur. Süt, un ve kabartma tozu bir kasede karıştırılıp mikserde çırpılır. Karışıma yumurtalar, şeker ve tuz ilave edilerek yeniden kıvama gelinceye kadar çırpılır. Son olarak bu karışıma erittiğimiz margarin de eklenerek 15-20 dakika dinlenmeye bırakılır.
    Waffle (yoksa tost) makinesinin alt ve üst kısımları sıvı yağla yağlanır. Orta ısıya ayarlanmış kalıba büyük bir kaşık veya kepçe yardımıyla karışım ince bir şekilde dökülür. 4 dakika kadar pişirilir.
    Soğutulduktan sonra isteğinize göre sarelle, kremşanti, çilek, kivi, muz, fındık ezmesi, reçeller, marmelatlar, toz şeker, bal, tatlı vişneler, dondurmalar ve soslar ilave ederek servis yapılır.
     
  14. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    Ben Yalovada Oturuyom Biliyom Püh Sana PAzar Günü Geldim Ordan Aslen D.dereliyim İzmitte Eski Tren Yolunun OLduğu Cadde Orda Yada Fethiye Caddesinde Bİ Dükkanda Gördümdü 2-3 Gün Sonra Gelicem Gene İzmite Dükkanın Yerini Tam Olarak Öğreneyim Söylerim Sanada Adresi :mrgreen:
     
  15. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    EEEee Tarifler Farklı Yarın Kahvaltıda Hangisini Denicem Ben Aydınlatın Lütfen :roll:
     
  16. belirsizzzzz

    belirsizzzzz Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    7.655
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    CeyRRANNCI
    Şehir:
    Tokyo /Y.t
    Gidiceğin zaman haber ver buluyum seni orda.
     
  17. Ghost Spy

    Ghost Spy Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.728
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Kalbine hapsolmuş.
    ben bu tatlıya kurban olurum aaaaahhhhhhhhhhh hastayım buna yaaaa her hafta bebekte 1 kere yerim.
     
  18. bannedddd

    bannedddd Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Off canım cekti bu konulur mu buraya. :D

    Emin misin? Türkiye'de waffle diye geçiyor her yerde. :?
     
  19. Remi

    Remi Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    729
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Meslek:
    Profesyonel Öğrencilik
    Şehir:
    Saü
    Tamam İzmite Geçmeden Haberleşiriz
    :thumbsup:

    Hala Söylemediniz HAngi Tarifi Deniyeyim Sabah :mrgreen: :twisted:
     
  20. OneEyedJack

    OneEyedJack Buralıyım rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Hiç yemedim ^^