1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Vindictus Online MMORPG


  1. xcorelli

    xcorelli Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayat Nereye Suruklerse..
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  2. Maynard

    Maynard Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Aralık 2010
    Mesajlar:
    2.493
    Beğenilen Mesajlar:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Point BLank ~ Türkiye
    Oynayan varmı ? Zevklimi ?
     
  3. xcorelli

    xcorelli Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayat Nereye Suruklerse..
    benim masaustunde vardida indirdim oyuna girmek nasip olmadi :P
     
  4. Warrison1

    Warrison1 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2010
    Mesajlar:
    2.519
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    WebMaster Öğrenci
    Şehir:
    Seoul
    oww, güzel bir oyun gibi gözüküyor.Hemen bir deneyeyim, paylasım için teşekkürler :muck:
     
  5. xcorelli

    xcorelli Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayat Nereye Suruklerse..
    onemli degil :muck:
     
  6. __HasretiM__

    __HasretiM__ Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    95
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bende indirdim ve yükledim oyunu açıyorum Start game diyorum ve 2 çeşit hata alıyorum bazen

    1. "Response from server delayed.Please try connection later.we apologize for the inconvenience.

    2. "You have been disconnect from the server."

    Bu hataların anlamları ne neden böyle oluyo hevesm kursagımda kaldı bi yardım rica ediyorum :S
     
  7. __HasretiM__

    __HasretiM__ Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    8 Mart 2008
    Mesajlar:
    95
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0

    Bende indirdim ve yükledim oyunu açıyorum Start game diyorum ve 2 çeşit hata alıyorum bazen

    1. "Response from server delayed.Please try connection later.we apologize for the inconvenience.

    2. "You have been disconnect from the server."

    Bu hataların anlamları ne neden böyle oluyo hevesm kursagımda kaldı bi yardım rica ediyorum :S daral:
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 28 Ekim 2015
  8. Deschart

    Deschart Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    931
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Sunworld 'ün Lagında...!!!
    süppo :headbang:
     
  9. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    Bu oyun Amerika version 'u. Yakında EU version çıkacak bizde bekliyoruz. Buraya girseniz de bişey farketmez yani :lol: Bu konuyu gördüm açıldı mı yoksa yuhh dedim birden
     
  10. xcorelli

    xcorelli Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayat Nereye Suruklerse..
    aynen oyle :lol:
     
  11. PhaetoN

    PhaetoN Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.592
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci-Üniversite
    Şehir:
    Ümraniye
    oyunu indirdim ama giremiyorum login ekranın disconnect veriyor varmı çözümü ???
     
  12. YuGoWorld

    YuGoWorld Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    450
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    Oyunu keşke proxy ile oynayabileceğimizi belirtseydin. Millet boşuna heveslenmezdi.
     
  13. xcorelli

    xcorelli Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayat Nereye Suruklerse..
    bende bilmiyordum oyunu gordum begendim paylastim :thumbsup:
    Ps.Proxy ile girmeyi yakinda ekleyecegim 8)
     
  14. Galliport

    Galliport Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Temmuz 2010
    Mesajlar:
    1.413
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    PC Donanım
    Şehir:
    Çanakkale
    Bende şaşırdım ne ara açıldı diye oyun EU serverini açarlar inşallah en kısa zamanda.
     
  15. xcorelli

    xcorelli Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayat Nereye Suruklerse..
    beyler oyuna girmeyi basardim 8)
     
  16. PhaetoN

    PhaetoN Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.592
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci-Üniversite
    Şehir:
    Ümraniye
    anlat bizde girelim :beer:
     
  17. xcorelli

    xcorelli Buralıyım rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    3.137
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Hayat Nereye Suruklerse..
    birazdan yatacagim yarin derinlemesine anlatim yapacagim cunku ip tutturmak baya bir zor + olarak baya bi guvenlik almislar 10 15 dk da anca giriyorsun ip tuttursan bile. bol bol ss alicam yarina guzel bi anlatimla topic yenilenecek 8)
    Ps.Dakka basi dc veriyor yada dc gibi bisey deli oldum summer2:
     
  18. PhaetoN

    PhaetoN Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    21 Ocak 2008
    Mesajlar:
    1.592
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci-Üniversite
    Şehir:
    Ümraniye
    proxifier diye bi programla hallettim girdim çok güzel bi oyun tavsiye ederim eu versiyonu çıkana kadar burada pratik yapacağım ben :twisted:
     
  19. Threnody

    Threnody Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Şubat 2009
    Mesajlar:
    1.418
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Aynene bende şaşırdım bir anda xD
    bir açılsa artık muhteşem hareketleri var karakterlerin hala bekliyorum :rolleyes1:

    Ps. Eu varda bekliyoruz işte :/ http://vindictus.nexoneu.com/
     
  20. NephilimAngel

    NephilimAngel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    4.223
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    student
    Şehir:
    mistik mannnn
    idare eder gibi sanki