1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Videolu PS Dersleri.. !!!


  1. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    nuk3r_TR , Ronin , Jggy mucX ya da isteyen biri
    mesela her 2 günde ya da haftada 1 gün veya günde 1 videolu ps dersleri verseler nası olur yawf bir sürü sorum var. :mrgreen: Herkesin sorusuna göre acemice bir calısma yapıp üzerinde hemen videolu anlatım yapsalar bizde öğrensek fenamı olur hmm headbang2ft9 Mesela 1-2 resimle gösterilebilecek bişi varsa onu resımlı anlatımda yapabılırız. extrabeerBende yardımcı olabılırım bıraz :?!!! Ama belli kurallar olcak..

    Örn;
    Herkez Haftada 1 soru sorabilcek.. Cnku herkesın sorularını cvplandırmak ıcın ..
    (Talep cok olursa veya az olursa bu sayı değişebilir hmm )
     
  2. _CaspeR_

    _CaspeR_ Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXtraloob.com !!

    bencede güzel bir fikir ama tabi yapıcak olan kişilere kalmış yapması mesela arkaplan yapımı güzel bişr arkplan nasıl yapılır gösterseler
     
  3. Jigsaw

    Jigsaw Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Close enough to cut your throat...
    Dün msndeki gibi olabilir bir de kasmasa. Hmm. Video çekilebilir aslında büyüteç özelliği var camtasianın takip ediyor mouse'u. Olabilirq. :mrgreen:
     
  4. _CaspeR_

    _CaspeR_ Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXtraloob.com !!
    ya en önemlisi arkaplan ypaımı bide arkaplan yapmayı bilsem
    eskiden resim kesmeyi bilmezdim artık resim filan hiç eksksiz kesiyom artık arkplanda sıra
     
  5. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    msnden ps dersleri verilir.. ce....@ :lolmuch: :mrgreen: :lolmuch:
     
  6. _CaspeR_

    _CaspeR_ Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXtraloob.com !!
    öğretirmisin bana msn veiryitm tanerkumral@hotmail.com ekle bnei sorna bu yazıyı editlicem hmn bekliyorum sağol
     
  7. nuk3r

    nuk3r Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.233
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Thief
    Şehir:
    WoW
    :lol:
    dediğin şeyi ben yapamam ama sorun neyse yaz buraya cevaplamaya çalışıyım ama şunu da söleyim unutmaki bende bi amatörüm :lol:
     
  8. dR.NooB

    dR.NooB Buralıyım rank8

    Kayıt:
    13 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    3.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    lise ögrencisi...
    Şehir:
    ora bura şura bide ora
    :lolmuch: ohoo bi ton sorum var hmm :mrgreen: hangısınden başlasam bılmıyorum Rolling Eyes
     
  9. _CaspeR_

    _CaspeR_ Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXtraloob.com !!

    arkaplan nasıl yapılıyo tek onub yapamıyorum yaparsamda çok sade arkaplan olyuor
     
  10. KaRa_pRiNCe

    KaRa_pRiNCe Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KoCaELi\\\İzMiT
    YAAA bndee resım kesemıommm yaww
    kesıom kesmesıne de kestınten sonra onu arka planın ustune koyuyom ama resım kare olarak yapısıoo yanı kesık olarak yapısmıoo
    onu nasıl yapıcamm
     
  11. KaRa_pRiNCe

    KaRa_pRiNCe Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KoCaELi\\\İzMiT
    bu ımzayı yaptım ama kazala oldu yanı unutum gıbı bı seeyy su resmı arka plana nasıl yapıstırcaz kesık olarak bı yardım edınnn plss
     
  12. _CaspeR_

    _CaspeR_ Buralıyım rank8

    Kayıt:
    27 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.887
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXtraloob.com !!

    tam komedisin ya made in :mrgreen: :mrgreen:

    arkadaş vip olucak biris :mrgreen: :mrgreen:
     
  13. KaRa_pRiNCe

    KaRa_pRiNCe Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    15 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    46
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    KoCaELi\\\İzMiT
    SU RESIMLERII kestıktek sonra nasıll kesık olarakk arka plana yapıstırıozz????
    dedıgım gıbı resmı kesıomm sonra rutusunu yapıom ama arka plsana koydugum da kare olarak yapısıoo kesık olarak gozukmuyoo bı yardımmm!!!!!