1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

VeronicA lvl 91


  1. TheDeeP

    TheDeeP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa
    [​IMG]

    oyun 5 dk açıldı char roc taymış en son bende kaçırmayım dedim :lol:
     
  2. Sir Valek

    Sir Valek Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ağır işsiz
    işte bir WestCoast'lı xD gz kardeşim.
     
  3. TheRage

    TheRage Old School olduser rank8

    Kayıt:
    5 Ocak 2008
    Mesajlar:
    3.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tebrikler
    Ps:Ya oyun şuan açıkmı yoksa checkmi.dünden beri check diyor :S
     
  4. TheDeeP

    TheDeeP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa
    yok demin 5 dk açıldı o arada girdim lvl atladım hemen :lol:
     
  5. PenSpinner

    PenSpinner Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2009
    Mesajlar:
    548
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXL
    Tebrikler.
    Bi de bu server sürekli check yav :(
     
  6. TheDeeP

    TheDeeP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa
    açılsada ağız tadıyla kassam
     
  7. Xpr3ssMusic

    Xpr3ssMusic Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    26 Aralık 2007
    Mesajlar:
    1.320
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul - Ataşehir
    Tebrikler ^^
    bende yakaladım online olduğunda server ı. charı seçip start diyorum. tam char görünecekken input veriyor. 3 tane account ta denedim yine aynı sinir oldum :oldie:
     
  8. TheDeeP

    TheDeeP Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    1.122
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Karacabey/Bursa
    bana iyiki vermedi deli olurdum :D
     
  9. Xrosower

    Xrosower Old School olduser rank8

    Kayıt:
    11 Nisan 2009
    Mesajlar:
    3.036
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sailor
    Şehir:
    Kocaeli
    Tebrikler.
    Açılsada bizde girip lvl atlatsak.
     
  10. ViP4Ever

    ViP4Ever Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    215
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Roc Mountain
    Tebrikler ama bu konuyu:~~~>You Level 90 ~ 100<~~~konu kirliliği olmasın diye açtık zaten herkes buraya bakıyor orayada paylaşmışsın.Birdaha konu açmassak iyi olur arkadaşlar.Bu arada çarının resmini EXL ailesinde vipde ilk 91 olan kişi olarak koyucam :)

    90 ~ 100 konusundan devam.
     
  11. Sir Valek

    Sir Valek Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ağır işsiz
    Bu konu istisna sizde konunuza post kasmak için böyle şeylere başvurmayın. Ordan devam burdan devam falan. Arkadaş ilk 91 olduğu için herkes tebrik falan etmiş bunda bi sakınca yok. Tebrik edecekler burdan devam edebilirler.
     
  12. ViP4Ever

    ViP4Ever Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    215
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Roc Mountain
    D.mod olacaksın ben konuma post falan kasmıyorum hem konuma post kasınca elime bişey geçmiyor neden post kasayımki zaten o konuya bu resimler konulup ilk 100 olanı seçmek için açtık.Neyse tartışma topici değil burası boşuna yazmayalım başka şeyler kolay gelsin herkese.
     
  13. Sir Valek

    Sir Valek Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ağır işsiz
    D.mod olacaksın derken neyi kasettin ? O topic'e lazım yok tamam güzel konu ama yazdığınız mesaj saçma arkadaş ilk 91 olarak bu konuyu açmış bir sakıncası yok.
     
  14. ViP4Ever

    ViP4Ever Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    5 Şubat 2009
    Mesajlar:
    215
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Roc Mountain
    Tamam
     
  15. rabdor2889

    rabdor2889 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mart 2009
    Mesajlar:
    627
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Beyler tartışmayın tamam alt üstü bir konu :)

    Ps:Tebrikler VeronicA 100 Lv olduğunuda görürüz inşallah
     
  16. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Yok öyle buradan devam falan. Resim paylaşımları konu kirliliği yaratmasın diye screenshot bölümü açıldı zaten. İsteyen istediği resmi koyabilir buraya topic açarak :muck:
     
  17. Sir Valek

    Sir Valek Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ağır işsiz
    Demek istediklerimi kısaca özetlediniz.
     
  18. Tuxedoed

    Tuxedoed Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    29 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    1.894
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Los Angeles,CA
    @Sir Valek
    Kanka sakin :D Sana yakışan sakinlik zaten :wink1:
    Ps:Gz VeronicA :)
     
  19. Sir Valek

    Sir Valek Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Haziran 2008
    Mesajlar:
    404
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Ağır işsiz
    Bazen sinirlendiriyorlar kanka :)
     
  20. Mellowdrone*

    Mellowdrone* Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    30 Kasım 2009
    Mesajlar:
    18
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tebrikler..