1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Valente killed isyutareu from karaokram


  1. LetheVaLente76

    LetheVaLente76 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Valente☺V76
    [​IMG]

    [​IMG]

    eet bir uniqe daha kesmiş bulunuyorum...yorumlarınızı bekliyorum... :lol:
     
  2. WeAre

    WeAre Buralıyım rank8

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.261
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar yazılım ve donanım uzmanı
    vay vay işi büyütmüşsün yarında lordu kesersin tebrikler
     
  3. Arnildcivardagezer

    Arnildcivardagezer Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A Place, Where You have never been there
    sende tadını cıkar :mrgreen: az kaldı yakında size bırakmam onları ben :mrgreen:
    buarada valente bi baksana bnm adam oyundamı hala
     
  4. LetheVaLente76

    LetheVaLente76 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Valente☺V76
    sağol..
     
  5. Arnildcivardagezer

    Arnildcivardagezer Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A Place, Where You have never been there
    tebrıkler buaada unutmusum yazmayı
     
  6. LetheVaLente76

    LetheVaLente76 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Valente☺V76
    sağol... Wink
     
  7. Arnildcivardagezer

    Arnildcivardagezer Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A Place, Where You have never been there
    bide oyundamı bnm char onu solesen :mrgreen:
    10 numara insandın ama işte ozaman yıldızlı 10 numara olucan
     
  8. LetheVaLente76

    LetheVaLente76 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Valente☺V76
    Oyundan 10 dakka önce cıktım Sad
     
  9. LetheVaLente76

    LetheVaLente76 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Valente☺V76
    Şifre hatasımı veriyor?
     
  10. Arnildcivardagezer

    Arnildcivardagezer Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A Place, Where You have never been there
    şifre hatası derken?
     
  11. LetheVaLente76

    LetheVaLente76 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Valente☺V76
    id pw doğruyken yanlış diyo bnde öyle hata veriyo dc yedikten sonra girmiyo 2-3 kere kapatıp tekrar deniyorum
     
  12. Arnildcivardagezer

    Arnildcivardagezer Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    22 Aralık 2007
    Mesajlar:
    662
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A Place, Where You have never been there
    hmm garip buaralar yeni hatalar türedi zaten Rolling Eyes
     
  13. bewolf

    bewolf Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    193
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    tebrikler valente
     
  14. _alpoza_

    _alpoza_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    19 Nisan 2007
    Mesajlar:
    650
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    A(12345,12345)
    bekleyin beyler 69 olmayı bekliorum dah auniquelere dadanmadım ama hepsini kesicem Allah'ın izniyle
     
  15. Metamorph

    Metamorph Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Aralık 2007
    Mesajlar:
    4.365
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    BlackArmy ~ Stockholm
    tebrikler
     
  16. bewolf

    bewolf Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2008
    Mesajlar:
    193
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    oyundaki nickin ne Question
     
  17. LetheVaLente76

    LetheVaLente76 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Valente☺V76
    sağolun...
     
  18. LetheVaLente76

    LetheVaLente76 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Valente☺V76
    +1907
     
  19. Lews Therin

    Lews Therin Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    15 Eylül 2007
    Mesajlar:
    418
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    vaay kanka tebrikler.. ben ashaman.. sırada lord ve shaitan kaldı inş Wink..
     
  20. LetheVaLente76

    LetheVaLente76 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Valente☺V76
    sağol... 2.5 haftaya kalmaz lordu 3-4 hafta sonra falan inş. shaitan. tabii 90 lvl cekikler bırakırsa...