1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Uzun Bir Aradan Sonra NWO ve Extraloob ^_~


  1. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    227
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Uzun Bir Aradan Sonra NWO ve Extraloob ^_~

    1-2 pvp yaptık gonymetre ile yıkamadı beni güzeldi ama ellerimiz paslanmış Razz
    [​IMG]


    bir de ufak bir aile toplantısı yaptım hemen fotomuzu çektirdik.
    [​IMG]
     
  2. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    ani bi kararla nwo yeni server hera da toplanıyor buarada bilmeyenlere duyurulur :mrgreen: özlemişim eski günleri,nwo olmasa 2dk oynamam şu rezil oyunu ama o nwo ortamıda bırakılmıyor :lol:
     
  3. Zardock

    Zardock   nowayout rank8

    Kayıt:
    17 Şubat 2007
    Mesajlar:
    2.070
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    with Jenna
    hera cok sağlam olucak kadro cok güzel nwonmun % 90 ı herada neptunedekılerde gelıyo headbang2ft9
     
  4. bannedddd

    bannedddd Buralıyım rank8

    Kayıt:
    11 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.525
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Her acılacak server icin aynısını diyorsun be Batu. :mrgreen:
     
  5. Jigsaw

    Jigsaw Aileden rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Close enough to cut your throat...
    +999 O Wowdan çıkamaz ki imkanı yok ama ben gelcem Hera'ya madem cleric olaraktan. :mrgreen:
     
  6. Pennywise

    Pennywise Buralıyım rank8

    Kayıt:
    6 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.586
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
    Şehir:
    Çanakkale
    iddalı kasmıcam zaten parada vermicem oyuna bot falan beleş bulursam kullanacam 2 pc var nasıl olsa birinde wow oynuyorum diğerindede bota bırakacam işte :lol: yani ilk 80lerden olma hemen farmı bitirme vs. olaylarını takmıcam bu serverda :lol:
     
  7. OneEyedJack

    OneEyedJack Buralıyım rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Pacifice ve guilde hoşgeldin okan abi seni bekliyorduk hep :mrgreen: :mrgreen:
    Bu arada kasarsın artık bizi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  8. Narqotic

    Narqotic Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.365
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    !!!
    Şehir:
    BeN SeNiN CaNıN İçİN ÖmRüMü BiR KiBRiTiN KaBıNDa T

    Hera ne zaman gelecek Question
     
  9. muratko193

    muratko193 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    697
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Secret ;)
    Bende Hera da olacagım kend, guildimi kuracam gelmek isteyenleri beklerim bu arada NWO ya dusman olan arkadasların hera ya geçmemeleri menfaatlerine olur baksanıza butun nwo tum kadro orda olcakmıs :lolmuch:
     
  10. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    uzun bir aradan sonra tekrar dönmüşün okan abi hayırlı olsun ..
    Hera 'da başarılar.. Gerçi başarılı olacağınız kesin ama adettendir. :mrgreen:
     
  11. Liu

    Liu Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    31 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    2.583
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Üniversite>>KTÜ-İTÜ-9 Eylül
    Şehir:
    Roma/İtalya
    belki benim saturn maceram gibi aksaklıklarla uraşırsa :lolmuch: :lolmuch:
     
  12. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst
    Vayy,su coldu son lwl imblue olarak gormeyi bile özlemis insan.

    Basarılar yeni serverda,belki eser bizde geliriz.
     
  13. DarkSouLz

    DarkSouLz Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    1 Eylül 2007
    Mesajlar:
    138
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    güzel resimler extraokk ama bufflar düşük tek cold ile heuskal yüksek ama 9lu farm da kasarsın güzel olur extraokk headbang2ft9