1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

uSRO~Özellikler~Download~Register (Türkçe Çevriliyor)


  1. fatihy93

    fatihy93 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.173
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    uSRO hakkında Sıkça Sorulan Sorular

    #Server Ne Zaman Online Olucak?
    #Yakında.CrazyGal patchları yaptığında

    #Beta Ne Zaman oynuyacağız?
    #Beta bitti.

    #Clienti nerden İndirebiliriz.
    #http://forum.unitedgr.info/forumdisplay.php?f=107

    #Avrupa Karakterleri varmı?
    #Evet, var.

    #Max Level Ne?
    #Max Level 100.Skill max leveli 100.

    #Oranlar Nasıl?
    #XP: 20-24x
    #SoS: 25x
    #Som: 20x
    #SuN: 15x
    #SP: Bilmiyorum

    #Kayıt Sayfası Ne Zaman açılıcak?
    #Adminler Oyunu Test Ettikten sonra.



    #İndirme Linki=
    #http://forum.unitedgr.info/forumdisplay.php?f=107 (987.01 MB)


    Kayıt Sayfası=
    http://sro.unitedgr.info/

    Şu anda Çık Değil.Beta Server kapandıktan Hemen Sonra açılacaktır.


    Offical Web Site=
    http://www.unitedgr.info/
     
  2. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    kesin fake
     
  3. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    ilk defa yeni private server açılıyo konularından birinde 1 dakikada 10 sayfa olmadı büyük başarı tebrikler :D
     
  4. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    bu fake niye derseniz başka bi sitede adamlar fake die bagrıyodu
     
  5. fatihy93

    fatihy93 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.173
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    arkadaşlar bakın sitesine adamlar gerçek gerçek di yo.ben GM ile konuşuyorum.fakemi değilmi diye.Kesinlikle Gerçek diyor.
     
  6. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    adam atıyor indirenler varmış diyer sitelerde osro gibiymiş oda yani fossmuş
     
  7. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    ayrıca lwl 100 ü nerden bulmuş avrupa nasıl var kesin atıyorlar avrupa olmadan 100 lwl olsa tamam dicem ama avrupa olunca iş degişir
     
  8. fatihy93

    fatihy93 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    25 Ocak 2008
    Mesajlar:
    2.173
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hayır bişey dicem.sen sürekli böyle yeni private server konularına itiraz gibi bişey yapıyosun.açılırsa yanlız çok kötü olursun söylüyeyim.100 level nerden alındı.Joymax dan $30 dolar karşılığında alındı.adamlar orda konuşuyorlar site ChatBox da
     
  9. larkessa

    larkessa Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    19 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    150
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bu server açılmadan 1 ay öncede gm nin msn ekliydi bugün konuştum ve server fake değil
     
  10. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    e heralde adam fake yapacaksa "evet fake kesin fake really fake vallaha fake billaha fake demez yani :D"
     
  11. Agilla

    Agilla Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    18 Haziran 2008
    Mesajlar:
    2.809
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    30-Day Trial
    Pardon Ama Gerçek Olabilir bizim Pclerde ??? hatası Verebilir türk ipleri yasaklı olabilir niye derseniz clienti indirmek için açtım bakalım ne yazıyor die japanes silkroad client yazıyor yani jsro ondada 100 lwl yok 100 lwl ve avrupaya gelince jm o kadar ucuz bir fiyata satmazbirde adamlar fake demezler osro da öyleydi övdük üvdük fake cıktı acılsa bile ben indirmem işime yaramaz zaten 20 24 x exp te 1 tane kesion 3 lwl atlıyon neresi zevkli herkez hemen 100 olur
     
  12. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    hakkaten jsro 30 $ a 100 lvl i satıyosa bn 100$ veriyim bana GAYMAX ı satsın :D
     
  13. Mr.LoNeLy

    Mr.LoNeLy Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    20 Aralık 2007
    Mesajlar:
    541
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öğrenci
    Şehir:
    Muğla
    İyi İnş Acılır bakalım.. Fake olsun olmasın ındırmekte fayda var..
     
  14. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    inş acılır ama banada acılmıcak gıbı gelldi
     
  15. XianHun

    XianHun Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mart 2008
    Mesajlar:
    1.155
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Pinarbaşi
    Lord_Sniper:Ben bunu biliyom gm gözüme tam kestiremedim ama neyse çocuk gibi davrandı bana msnde.
     
  16. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    beyler oyunu ındıren warmı bende ındırmye basladım %14 bakalım ne olacak
     
  17. ReDeviL

    ReDeviL Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    23 Aralık 2007
    Mesajlar:
    846
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ÖğrenCi
    Oyun açılmadan hayatta indirmem
     
  18. ironEyE

    ironEyE Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Şubat 2008
    Mesajlar:
    11.588
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Bahçelievler/İstanbul
    aynen bnde
     
  19. WildKing

    WildKing Buralıyım rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.810
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    bende. iptal ettım
     
  20. Lenneth

    Lenneth   Admin rank8

    Kayıt:
    11 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    20.570
    Beğenilen Mesajlar:
    12
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Tekstil
    Şehir:
    İstanbul
    açılırsa gaia gelene kadar takılırım ^^