1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

[Uruchi] Has Appearad From DW SouthGate [ÇekmişleR]


  1. LegendTurks

    LegendTurks Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    488
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Evet Beyler...

    Sabah Kalktığımda Herzaman Rev6'ya Bakarım...Baktığımda Uruchi çıkmış var Yarım Saattir Kesilmemiş olduğunu gördüm dedim ki herhalde kesilmiştirde rev6 güncellememiştir dedim oyuna girdim ve uri ptsi kurulmuş...Pt'den düşük lvl bir türk uri burada dedi hp sordum yerini öğrenmek için haritayı açtığımda baktım dw nin en çok pvp yapılan kapısı south gatenin oralardaydı burda diyen çocuk dedim hadi len ordan daha şehirden yeni çıkıyon kafamı buluyon dedim.Vallaha burada dedi sonra dw ışınlandım hemen gittim ve uruchi orada Sizler için Resimler Çektim...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Aslında daha çekecektik ama BaZoOkA diye Aç bir Yabancı Geldi Gelirgelmez Daldı zaten canı dipteydi tabi haliyle herkesten küfür yedi... Uriyi Kesen Karakter : __STorM__
     
  2. DeepdarK

    DeepdarK Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    Neden kimse dalmıyo ki bizim server olsa..
    Güzell :thumbsup:
     
  3. _EvilAngel_

    _EvilAngel_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2007
    Mesajlar:
    619
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Tarim Basin ^^
    Açtır sizin server :twisted: Artık saklamak daha keyif veriyor :mrgreen: Kes kes nereye kadar :P :P
     
  4. LegendTurks

    LegendTurks Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    488
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Hepimiz Modern İnsanlarız :)

    [Uriye Açlık Yaparak Dalan BaZoOkA hariç]
     
  5. DeepdarK

    DeepdarK Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.582
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Edirne
    aynen:)
     
  6. LegendTurks

    LegendTurks Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    488
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  7. NiGHTMaRe_

    NiGHTMaRe_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    27 Ağustos 2007
    Mesajlar:
    646
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Turkey/Ankara
    Zeusda 2 dk ya kalmaz kesilio adamlar bunuda becermiş vay be
     
  8. LegendTurks

    LegendTurks Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    4 Mart 2008
    Mesajlar:
    488
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ama insanın içi gidiyo unique önünde duruyo ve dalmıyon :D dalsan zaten sana vermicek adamlar canı dibe indirim çekiyorlar :D