1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Ücretli botlar neden durdu??*


  1. badLuck

    badLuck Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    6 Nisan 2007
    Mesajlar:
    114
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    15 ağustosta alına bot kredileri neden durdu veya önceki botlar herkezin kredisi sıfır yazıyomuş bende de öle sizde de ölemi bi bakın?? bide bugun bot alınca sorun mesajları geliyo
     
  2. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bende gözüküo :S
    birazdan ss atcam Wink
     
  3. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    buyur bende çalışıyo [​IMG]
     
  4. CoquetBeat

    CoquetBeat Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    61
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    kardeşim 1.71 i ilk kurduğun zaman yada yeni kurduğun zaman bunu yapıyorsun ve login oluyo ;
    ama oyuna girdikten sonra ya da çıktıktan sonra login gidiyor bida gelmiyor
    oyun içindeki abuk subuk bot hatalarıda cabası
     
  5. HastaInsan

    HastaInsan Aileden rank8

    Kayıt:
    19 Haziran 2007
    Mesajlar:
    7.766
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ben oyundan çıkıp çektim ssyi zaten extraokk