1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Türkler'in Diyalog Farkları :D


  1. HnTRue

    HnTRue Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    1.923
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Cehennet
    Amerikan: hey dostum burda bir problem mi var ?
    Turk: noluyo lan burda ?


    Amerikan: nasil gidiyor mike...?
    Turk: napiyon lan?


    Amerikan: korkarim seni oldurecegim!
    Turk: salavat getir **!


    Amerikan: oov dostum hic cool olmamissin.
    Turk: bu ne lan g*tüme benzemissin.


    Amerikan: hey steve, neden kendine bir icki koymuyosun?
    Turk: la suleyman, kap iki bira gel bakim hemen!


    Amerikan: lanet olsun sana christine!
    Turk: allah belani versin nurcan!


    Amerikan: tanri askina brad kes sesini artik!
    Turk: allahim sen bana sabir ver, sus lan yeter! Elimde kalcan...


    Amerikan: aman tanrim simdi napicaz?!?
    Turk: haaaSktirrrr S*çTk.!!


    Amerikan: help me please...
    Turk: la bi baksana la!!!


    Amerikan: ne derler bilirsin jack, hayat beklenmedik
    surprizlerle doludur...
    Turk: valla oglum bir soz var hani, kaderde varsa
    düzülmek neye yarar üzülmek...


    2 AMERİKALININ konuşması;
    Amerikan 1: dante'nin bu kitabini okudun mu micheal?
    Amerikan 2: aaa evet , gercekten edebi degeri olan bir calisma.


    Buna karşılık 2 TURKUN konuşması;
    Turk 1: abi da vinci sifresini okudum super!
    Turk 2: lan birak! iyice entel dantel oldun ! Layt herif !!


    Amerikan:: hey jerry gel pizza ye dostum...
    Turk: sülo gel lan buraya mis gibi menemen yaptik...


    Amerikan: FBI... bir kac soru sorabilir miyim?
    Turk: polis! nerdeydin lan dun esek herif?


    Amerikan: (ses cikarmadan el işaretiyle) sen oraya
    sen buraya sessiz olun...
    Turk: Dagiliyoruz. haydaaaaaaaaa! !!


    :santa: nese: :mrgreen: :lol: :thumbsup:
     
  2. Pergio

    Pergio Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.139
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
  3. Prisoners

    Prisoners Old School olduser rank8

    Kayıt:
    21 Ekim 2008
    Mesajlar:
    6.768
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    ARIN GIDA ALKOLLÜ İÇECEKLER - MEŞRUBAT PAZARLAMA
    Şehir:
    Bakırköy // İstanbul
  4. Inception

    Inception Aileden rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    8.335
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    süper ^^
     
  5. Pergio

    Pergio Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Şubat 2010
    Mesajlar:
    1.139
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Öz Türkçe makara:
     
  6. JetHomme

    JetHomme Buralıyım rank8

    Kayıt:
    24 Eylül 2007
    Mesajlar:
    4.689
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Los Angeles
    :lol: :lol:
     
  7. DaRKWaTcH

    DaRKWaTcH Buralıyım rank8

    Kayıt:
    1 Aralık 2007
    Mesajlar:
    3.373
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İsTaNBuL
     
  8. Dark_Race

    Dark_Race Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    13 Kasım 2008
    Mesajlar:
    73
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Amerikan: help me please...
    Turk: la bi baksana la!!!

    :D
     
  9. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
  10. Josephine

    Josephine Aileden rank8

    Kayıt:
    15 Şubat 2009
    Mesajlar:
    6.018
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Sakarya
  11. Mopneet

    Mopneet   rank8

    Kayıt:
    22 Haziran 2008
    Mesajlar:
    10.386
    Beğenilen Mesajlar:
    14
    Ödül Puanları:
    38
    Gerçekten Amerikalıların böyle konuştuğunu mu zannediyosunuz?