1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Turkler Hakkında Kötü Konuşanlar


  1. meteorfal1

    meteorfal1 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
  2. meteorfal1

    meteorfal1 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    bide şu 2. resimdeki nicke dikkat edin allah koymuş şerefsiz kusura bakmayın kendimi tutamıyorum böyle sözleri kullanmaktan şunları banlatalım lütfen
     
  3. meteorfal1

    meteorfal1 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    yapmayın ya nsl bu kdr duyarsızsınız 10 kişi bakmış bi cvp yok bişey diyemiyorum size :(
     
  4. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    İlk resimde Guilde aptallar ve Türk'ler giremez diyor. 2. de makaraya alıyorlar. Türkleri seviyorum falan. Allah var tamam gibi şeyler söylüyorlar. 3. de (aşağı indirdin sanırım satırı) Şaka mı yapıyorsun ne Allah'ı? Türk'ler ölmeli, buna değer diyor. Diğer adam Türkler pm atmasın!! Onlar çılgın teröristler diyor. Alttaki arap güle güle Tükler. diyor. Bir alttaki bugün ne kadar iğrenç bir gün diyor. (Adam sanırım ingilizce bilmiyor :D) Bazı gençler benim annemi !*?=;<?.^# seviyor xD diyor.
    4. resimde Bazı gençler çok bitch (ne olduğunu biliyorsunuz)
    Bunu telafuz edemeyeceğim :D Biyerleri ufak mı ne diyor :D
     
  5. eL`dode

    eL`dode Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.434
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu
    Duyarsızlıkla alakası yok herkes biliyo gereksiz bi konu gibi geldi bana.Kim nediyosa desin.Sonuçlarına katlanacaklar sonuçta bize laf demek düşmez.Terbiyesizliğe terbiyesizlikle cevap vermeyin bırakın salaklıklarını her yerde sergilseinler.
    Bu arada ismi allah değil \nAllah yazmış :wink1:
     
  6. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    Nasıl banlatıcaksın acaba? GM lerden biri dahi Türk değil ki :!
     
  7. eL`dode

    eL`dode Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.434
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu
    Eğer bu kadar küfüre dayanamıyosanız bırakın oyunu burda sergilemenin alemi yok.İstenmediğiniz yerde neden duruyosunuz ki?
     
  8. meteorfal1

    meteorfal1 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    beni nie eleştiriyosunuzki bi konu wardı türklere küfür edenleri nanasa söyliyelim banlasın die onun için koydum konuyu bulamayınca
     
  9. eL`dode

    eL`dode Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Eylül 2007
    Mesajlar:
    3.434
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    35derece kuzey 82derece doğu
    Sanmıyorum banlıyacağını ama siz bilirsiniz.İyi edersiniz.Hepsi banlansın.Eğer öle bişi varsa.Ama şunu unutmayın küfür edip seviyesiz duruma düşmeyin.
     
  10. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    herkes sütten çıkma ak kaşık ya, kendilerine laf edilince dayanamıyorlar :)
    başıma ne geldiyse kendi milletimden geldi !
     
  11. meteorfal1

    meteorfal1 Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    23 Ocak 2008
    Mesajlar:
    282
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    off bu ne ya türklere küfür ediolar diye konu açıyoruz şuraya bak bırakın ya moderatör gelio ne geldiyse başıma kendi milletimden geldi dio banane kardeşim senin herculesde yaşadıklarından bizi sorumlu tutamassın bide mod olcaksın ya bi mod kilitlesin şu konuyu yemin ediorum elin adamları bizi birbirimizie düşürmekte çok başarılı ya
     
  12. bartusan3

    bartusan3 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    15 Ocak 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Esas Onlar BaksınLAr allah Belalarını VersinLEr hepsi Arıcam Nerde Pirivatedemiler bunlar Gördüm Yerde Global Yacam SİZde NE yazayım SÖleYin bana YAzcam

    ŞErefsizler. .... Fuck = çin+alman+Arap+gavurlar işte
     
  13. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    ben bişeyi merak ettim şimdi.
    Türklere laf ettirmeyenlere soruyorum: Peki siz etrafınızdakiler yabancılara küfrederken onları susturmaya çalıştınız mı?
    Yaptığının yanlış olduğunu söylediniz mi?
    Ne ekersen onu biçersin dediniz mi?

    hangi server olduğu fark etmez, benim bu oyunda bir çok serverde karakterim var. Girdiğim bütün serverlarda pvp yaptığın kişi Türk ise yenmemen gerek.Yenersen küfürü yersin,Yabancı yada Türk olman fark etmez.

    Yabancıların pvp anlayışını gördünüz mü bilmem ama önce sorarlar pvp yapar mısın diye.Ben de sorarım her zaman.Bufflarını basmasını beklerim,karşımdaki de bekler.
    Genelleme yapmıyorum ama çoğunluk daha buff açmadan saldırmaya başlar.

    Ben haksızım, kusura bakma meteorfal1, özür dilerim.
     
  14. OneEyedJack

    OneEyedJack Buralıyım rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Burda haklı olabilirsin Adem abi..
    Ama yabancılarda çok fazla aşırıya kaçıyor durup dururken global atıp bize küfrediyor.
    Soruyorum neden diye?

    Siz sahtekar dolandırıcı sizde ne ararsanız var diyor.
    Abi demek ya bu adamın bize karşı bi kini var ya da boş boğaz insanlar adamı kandırıp dolandırınca böyle global atıyor.Pvp yerinde kimle pvp yaparsam yapayım öldürdüm diyeyim.Hemen F*ck all turks başka söz yok..

    Benim görüşüm kendini bilmez boşboğaz insanlar bunlara yine kötü bi şeyler yapıp adamları çileden çıkarmak :| :|
     
  15. WeAre

    WeAre Buralıyım rank8

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.261
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar yazılım ve donanım uzmanı
    bunun asıl sebebi osmanlı devletidir neden çünkü osmanlı bunları herzaman ezdi bunlarda şuan bizden onların yaptıklarını çıkarmaya çalışıyo bunun pwp dolandımayla falan ilgisi yok adamların bize düşmanlığı asırlar öncesinden başlıyo
     
  16. OneEyedJack

    OneEyedJack Buralıyım rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Bazı adamlar bizleri bağrına basıyorlar ama taaki şu kendini bilmezlerle konuşana kadar adamın grant namesinde bile LoveTurks yazıyor..
     
  17. WeAre

    WeAre Buralıyım rank8

    Kayıt:
    20 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.261
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar yazılım ve donanım uzmanı
    osmanlının düşmanı kadar dostu da vardı bunu unutma
     
  18. OneEyedJack

    OneEyedJack Buralıyım rank8

    Kayıt:
    30 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.006
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Edirne
    Bak arkadaşım belki haklı olabilirsin.Ama bence alakası yok biz yendiğimiz beya yenildiğimizin şu an dostluk için önemi var mı?
    Yok yani oyunda bizi sevenleri biz sevmiyor muyuz?
    Seviyoruz

    Adamlarda bizi seviyor ama bazıları çünki onlar daha türklerin pis pis konuşanlarıyla tanışmadıkları için..

    Sen bize küfredeni sever misin?
    Sevmezsin..

    Ama etmeyeni sever misin?
    Seversin..

    Buda aynı onlar için geçerli umarım anlatabilmişimdir..
     
  19. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    son bir şey ekleyip sizleri kendi mantığınızla başbaşa bırakıyorum.

    O globaller sizi kışkırtmak için atılıyor.Tahrik etmek için yapılıyor.Siz de gûya kendinizi savunmak için damlara karşılık veriyorsunuz. Adamların ekmeğine yağ sürüyorsunuz.
    Küfretmeye meyilli bir milletiz zaten.Ben bunu değiştirmeye çalışıyorum.Küfretmek çözüm değil,küfretmek sizin acizliğinizi ortaya koyar.
    Karşındaki hakaret mi ediyor,yapacağın şey belli:" Din,ırk,mezhep,anne,kardeş,aile vb., bizim için kutsal olan değerleri çiğnemeden, aynı silahla karşılık verebildiğiniz zaman, onlar size küfredecek,kendi kalitelerini ortaya dökecekler." Soğuk kanlı olmak gerek böyle durumlarda.Ama maalesef ki bizim sabırsız ve düşüncesiz genç arkadaşlarımız küfretmeyi marifet saydıkları için oyunda dahi kaale alınmıyoruz.
    Birbirimizi yemekten başka birşey yaptığımız yok.
    Hadi kalın sağlıcakla.
     
  20. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    OneEyedJack bana bir link gönderdi.Başka bir İngilizce forumun linki.Daha doğrusu sizin pserver'in forumu.Buradaki konuya benzer bir konuyu tartışmaya yatırmışlar,bir Türk arkadaşım konu açmış...

    Eğer orta derecede bir ingilizceniz varsa ya da sözlük karıştırmayı biliyorsanız Türklerin neden sevilmediğini aşağıdaki linkte apaçık göreceksiniz.

    reklam olmaması için direk link vermiyorum. Tıklayarak konuya ulaşabilirsiniz

    Ne zamanki siz kendi içinizdeki pislikleri temizlediniz o zaman diğer kişilerin Türklere bakış açısı değişir. Karşındakine ne kadar saygı duyar ve nazik davranırsanız o derece karşılık görürsünüz.