1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Türkiye'de teknoloji, gündem sadece erkekler için midir ?


  1. Leet1

    Leet1 Old School olduser rank8

    Kayıt:
    13 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    8.906
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Türkiye'de teknoloji, gündem sadece erkekler için midir ?
    Türk bayanlar neden bu kadar geri kalmayı tercih ediyorlar açıkcası anlayamıyorum. Şimdi çevremdeki kız arkadaşlarıma sorsam eminimki çoğu xbox ın ne olduğunu bilmiyordur, eline wii değmemiştir.. Iphone nedir bilmezler, iTunes görmemişlerdir hayatlarında. Hiç client bilgisayar oyunu oynamamışlardır, Tablet bilgisayarlardan bir haberler. Tek bildikleri Serdar Ortaç dinlemek, Demet Akalın dinlemek, okula gitmek, eve gelip ütü vs yapmak. Bu toplumumuzun kızlara uyguladığı baskıdan mı kaynaklanmaktadır yoksa türk kızları gerçekten teknolojiye, gündeme sıcak bakmıyorlar mı ? Mesela düşünün kız arkadaşınızı alsanız yanınıza, beraber wow da boss kesseniz vs. Muhabbet kıtlığıda doğuyor tabi. Dünya'dan bir haberler. Katty Perry yeni albüm çıkarmış, dinletsen tanımıyor, Xmen'in yeni filmi çıkmış götürsen, hikayeden bir haber. Onlar aşk-ı memnu gibi dizilere ölüp biterken biz Six feet under, House vs. izliyoruz. İngilizceden de bir haberler, okuldan öğrendikleri kadar..

    Ne yapacağız bu durumu beyler, bu türk kızlarını nasıl geliştirebiliriz ? :P
     
  2. S4YKLO

    S4YKLO Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    28 Nisan 2010
    Mesajlar:
    1.209
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    EXL
    Valla türk kızları başkasından ne görürlerse onu merak ediyorlar onu konuşuyolar bi kaç kızımız oynasa arkadaşlarına söylese felan olabilir :) ama belkide erkeklerden farkı olarak ilgi alanları degişik olabilir bence :) o yüzden böyle bi durum var gibi görünüyor yapı meselesi yani :)
     
  3. NiNCaSu

    NiNCaSu Old School olduser rank8

    Kayıt:
    26 Ekim 2007
    Mesajlar:
    4.490
    Beğenilen Mesajlar:
    6
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    Keşke hep çocuk kalsak,kalplerimiz yerine dizlerim
    Şehir:
    Depresif CollaTeraL
    Biz interneti,onlarda dedikoduyu sever :P
     
  4. hanry006

    hanry006 Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2010
    Mesajlar:
    1.996
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgısayar Programcılıgı Üniversite 3
    Şehir:
    u bulamadım
    :nod:
     
  5. Warrison

    Warrison Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mart 2011
    Mesajlar:
    780
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    İlgi meselesi denebilir :P
     
  6. The47

    The47 Bilgiliyim olduser rank8

    Kayıt:
    14 Kasım 2008
    Mesajlar:
    2.476
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öööö bilmem ki
    Şehir:
    Haşırt
    Evet ilgilenmiyorlar niyeyse. İmkanları yok degil tabi var. ama onlar hiç bi zaman size gelip ps3 atalım demiyorlar erkek erkege toplandıgımızdada trip magduru oluyoruz. facebook dan paylaştıgım durum iletilerinin %99'u şarkı sözleridir ve onlara bunu sordugumda hö? gibi tepki veriyolar. yaptıkları şey serdar ortaç dinlemek çok dogru. hiçbirini oturup ps3 oynarken yada geçtim ps'i, bilgisayar başında oyun oynarken görmedim ve dolayısıyla muhabbet edicek konuda bulamıyoruz. gelsin aga oyuna, açalım bi char. msnden mikrofon açalım sabaha kadar sohbet edip oynayalım. yoooook nerdee.
     
  7. Onitsuka

    Onitsuka Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    6 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.445
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    peki onlarda bizim için ne kadar teknolojiye düşkün oyun oyun die die ölcekler gibisinden düşünüyolarmıdır acaba? :)
     
  8. Warrison

    Warrison Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mart 2011
    Mesajlar:
    780
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    muhtemelen :P , kısaca ilgi meselesi, çoğu kadının bu tarz şeyler ilgisini çekmiyor. Onların gözünde de biz aşırı teknoloji manyağıyız :P
     
  9. MicroEx

    MicroEx Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.814
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mekatronik - Bilgisayar Mühendisi
    Şehir:
    umamı baktın ?
    ilgi meselesi bir bakıma denilebilir ama bence asıl gerekçe
    Gelenek ^^
    geleneğimizde anne -babanneler he evi derler toplar zaman gecırmek ıcınde televizyondur o bır alıskanlık olmus televızyon zaten bir insanın yeterınce vaktını alıyor
    Ve onlarda kendimi geliştireyim vs gibi düşünceler yok farklı sorunlar farklı yasam tarzları farklı ilgi duydukları konular var
    Tabi istisnaları göz onunde bulundurmuyorum ...
     
  10. karakalb

    karakalb Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    9 Kasım 2007
    Mesajlar:
    221
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bizde onlar kadar moda,magazin bilmiyoruz : )
     
  11. BayPipo

    BayPipo Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    7 Ağustos 2010
    Mesajlar:
    776
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Sporcuyum
    bizim swde bir bayan arkdaş var yabancı Elinde +9 legend legend seti var :)
     
  12. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    benim de eski guildimde vardı elinde legendler seti de nova rare karmasıydı warrior charı vardı. :headbang:
     
  13. MicroEx

    MicroEx Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    12 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.814
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Mekatronik - Bilgisayar Mühendisi
    Şehir:
    umamı baktın ?
    Sadece silkroada baglamayın bızım sw dede cok ıyı bı ınsan olan aysel ablamız varda hıc ornek olarak vermedım
    Ve kendı yorumumda farkettıysenız istisnalar hariç diye not düştüm ve
    Genel konusuyoruz sadece silkroaddan yorum yapmayalım mesela pes11 de beni hep farklı skorlarla yenen şu hatun falan var deyin :lol:
     
  14. RoqA

    RoqA   asistan rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    benimle daha hiç bir bayan pes atmadı :D
     
  15. LegendLess

    LegendLess Old School olduser rank8

    Kayıt:
    24 Haziran 2008
    Mesajlar:
    734
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Exl'da bir yerde
    Düşünsene Sevgilinle Sro oynuyorsn O wiz Sen Warrior
    Zorlandımı basacaksın ona Buffları :D
     
  16. Rapp3R

    Rapp3R Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    569
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    allahı var arkadaşlar sims oynayan kızlar var yani şimdi :) online oynıyanda var tanıdığımda bilmiyoum ilgilerini çekmiyor olabilir vurdu kırdı şu bu filan ama yani bi yerden sonra insan çatlıyor tabi bilgi işlem müdürü olmalarını beklemiyoruzda nedir bu boşvermişlik konu dağıtılıyor çok yani tamam oturup pes atmak saçma olabilir yani futbolu ssevecek diye bi kural yok ama ne biliyim hiçbişeyden haberleri yok bu konuda çok garip geliyor bana tel. alıcak yeni çıktı sanıp 4yıllık tel. alanlar var yani
     
  17. diadoraking2

    diadoraking2 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    2 Ocak 2008
    Mesajlar:
    61
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    http://www.dosya.tc/dosyalar/kF0gYP/ProjectBlackou
    Olaya bilimsel yaklaşmak lazım :).Şimdi türkiyedeki kadın 70-80 yıldır anca insan gibi yaşayabiliyo.Geri kalan dönemlerde kadının görevi eşini memnun etmekti.Ataerkil toplum yapısından geldiğimiz için kadınların bugun bile çoğu kariyer yapmak yerine evlenip barklanmayı tercih eder.Yani kadınların hayat gayeleri arasında 1- güzel görünmek 2-Evlenmek 3-para sahibi olmak gelir.Hangi kadına sorsanız bu böledir.Ha istisna yokmu var.Bence olmalıda ama toplumsal normları 70-80 yılda yıkmak kolay değil bu ülkede erkek 1000 yıldır ev reisi :)
     
  18. Warrison

    Warrison Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    10 Mart 2011
    Mesajlar:
    780
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    16
    haklısın, ülkemizde erkekler özgür yetiştiriliyor, kadınlar daha çok baskı altında yetişiyor, bu da kişisel tercihleri etkiliyor doğrusu :P
     
  19. Cryolite

    Cryolite Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    19 Aralık 2007
    Mesajlar:
    2.579
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol
    şu anki kız arkadaşıma Portal 1 oynatmıştım, sırf bu konuyu merak ettiğim için.

    her ne kadar klavye/mouse/WASD kontrollerini ilk kez görüyor olduğu için kötü oynasada çok keyif almıştı, yani bence sorun ilgilenmemeleri değil, ilgilenecek fırsatları olmamaları.

    tabi kişiden kişiyede değişir, gidip aptal bir sarışını bilgisayarın karşısına koysanız herhalde mouse'u falan yalar :mrgreen:
     
  20. yc929

    yc929 Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    29 Mayıs 2011
    Mesajlar:
    83
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    yoo ikisini de severler :P


    abartmayın o kadar da değil
    zeki bir sarışını bilgisayar karşısına koyarsan da tek başına koca silkroad u öğrenebilir. sin: