1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Turk Guildi Masterı Soyulmuştur.Guild Kapalıdır.


  1. stalebug

    stalebug Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.279
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Zszc
    Arkadaşlar FuRqaNJaN adlı kişi tarafından master YxL soyulmuştur.Tebin oyuna girdim ve gördüğüm şeye inanamazsınız.
    Bakın:
    [​IMG]

    Not:Bu konuyu açmamın sebebi sizde aynı hataya düsüp bu çocuklara inanmamanız.
     
  2. KissBerry

    KissBerry Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    olayı bilip bilmeden yargılama istersen :@ sor bakalım YxL rahat durmuş mu?gelmişsin buraya konu açıyorsun
     
  3. Fre3sTyLe

    Fre3sTyLe Aileden rank8

    Kayıt:
    21 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    16.991
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Bana küfreder gözlerin , dudakların yardım yalvarı
    Charı soyulmus hiç bir rahat durmamazlık bunun sebebi olamaz.Rahat durmadın dıye soydum denır mı hıc bu serefsız emek hırsızlarına
     
  4. KissBerry

    KissBerry Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    ya bide o adama sorun bakalım adam ecsroda 64 lwl charımı çaldı benim yapabileceğim bişey varmıydı o çaldı bende soydum yapabileceğim bşi yok o çalmasa ben meraklı deilim kimsenin charını soymaya bana bi zararı dokunmayana benim hiç bir şekilde zararım dokunmaz
     
  5. KissBerry

    KissBerry Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bna çocuk diyorsun sen kaç yaşındasın eğer ben çocuksam bi gün yüz yüze görüşüp adam akıllı konuşalım
     
  6. LetheVaLente76

    LetheVaLente76 Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    21 Şubat 2008
    Mesajlar:
    853
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Valente☺V76
    her zaman bi charı 1 kısı kasar arkadasım yok suymus buymus 2-3 kasılmaz sonucuda böyle olur ...
     
  7. stalebug

    stalebug Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.279
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Zszc
    Hani kanıtın :) o çocuk char soymaz sizin gibi onursuz değildir çok delikanlı bi çocuktur yani kendini aklamak için böyle şeyler yapma o yalanlarınıda çıkarırım bida bu foruma giremezsin bile anladın mı ?
     
  8. DeJ@Vu

    DeJ@Vu Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    belkıde benide soyanda budu.Nereden biliyosunuz.inş. orda ismi geçen nicklerde +7 glavie görürüm.O zaman soyulma nasıl oluyomuş gorurler.
     
  9. DeJ@Vu

    DeJ@Vu Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Delikanlılıkla alakası yok adamın aklına bı defa gırdıyse yapar.
     
  10. stalebug

    stalebug Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    20 Nisan 2007
    Mesajlar:
    1.279
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Zszc
    Yapmaz benim etrafımdakiler !
     
  11. SeaNwesT

    SeaNwesT Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    2 Mayıs 2008
    Mesajlar:
    285
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    İzmir Kordon takılıyo...

    sni durmadan rahatsız etse cahrını çalsa sende aynını yapmaz mısın??
     
  12. washburn

    washburn Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    1 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    216
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    lol , sanane ^^
    çok haklısın kardeşim bide pis pis yazmıssın oraya snki gurur duyuyomssn gbi !
     
  13. KissBerry

    KissBerry Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    hiç biriniz bşi bilemden konuşuyosunuz adam benim ecsrodaki charımı çaldı diorum ispatlıycakmışın ispatla ayrıca ben fembria yı bırakılı 6 7 aycak sjsro açılıdıından beri oynamıorum ayrıca ben o şerefsiz gbi emek hırsızı deilim bu arada o charın sahibi yüksel deil ekrem die bi şerefsiz di yüksel olsa öle bşi yapmaz zaten ayık ol oke charı çaldına dair 50 tne şahit var neyse uraşmıcam ben fembria yı bıraktım herkeze ii oyunlar beni bilen bilir
     
  14. kuzgun

    kuzgun Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    148
    Beğenilen Mesajlar:
    2
    Ödül Puanları:
    18
    Bilip Bilmden Konusmayın...
    Furkanjanı 2 sendır tanıyorum sındıye kadar Hic bır Yanlısını Gormedım Bılıp Bılmeden Iftıra Atmayı Cok sevıyosunuz herhalde... Adamın ECsroda Carını Calmıs Oda carını Soymus.
    Stalebug@
    Stalebug bilip bilmeden konusuyosun ...
     
  15. KissBerry

    KissBerry Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    24 Ocak 2009
    Mesajlar:
    1.226
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    boş koy bro beni bilen bilir tartışmaya gerek yok
     
  16. sweetCHIEF

    sweetCHIEF   globalmod playboy rank8

    Kayıt:
    24 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    19.853
    Beğenilen Mesajlar:
    17
    Ödül Puanları:
    38
    Şehir:
    Beykoz
    Fembria tam bir hacker yuvasına döndü. ^^
     
  17. DeJ@Vu

    DeJ@Vu Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    26 Nisan 2009
    Mesajlar:
    10
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    +1 bu arada bende fembria ya geri dönüyorum TheOthers'ta yer varmı ?