Slim Shady
 
Herkese selamlar,
Abiler arkadaşlar, haziranda 16 gibi telefonumu garantiye verdim kapandı bir daha açılmadı ve teknik servis süresi başladı uzun süre bekledim ve telefonum olmadı(4 ay kadar) bende bu süre zarfında yeni telefon almıştım dedim para iadesi hakkımı deniyim gittim tüketici haklarına(16.10.2016) yazdım dilekçemi başvurdum bekliyordum.
Bu perşembe telefonu aldığım abi aradı ;
telefoncu abi: kardeşim seni sony den arayıp bilgi falan isteyebilirler ona göre açar konuşursun, büyük ihtimal hesap no falan isterler
ben: tamam abi
ama arayan olmayınca bende telefonu aldığım abiyi aradım
ben: abi aramadılar
telencu abi: kardeşim sen topla telefonun kutusunu bana getir kulaklık şarj aleti falan faturaları koy içine bende garantiye göndericem orada halledicez istersen sen kendin götür Alsancak kvk ya daha hızlı olur işlemlerin dedi (okuduğum yer Alsancak'a daha yakın telefonu satın aldığım yerden ondan böle teklif etti sanırım.)
ben: Abi benim faturam şuan tüketici haklarındaki dosyada orjinal fatura mı lazım, fotokopi falan olur mu?
telefoncu: Kardeşim zaten şikayetini geri çekmen gerekiyor uzlaşma gibi bişey oluyor yani eğer çekmezsen şikayeti parayı alırsan sana ceza oluyor.(Bu dediği olayı internette okumuştum zaten) Bak bana bi dilekçe attılar sana göndereyim whatssup dan .
ben: tamam abi ben hafta içi gelirim memlekete hallederiz. bu arada ben tüketici haklarına şikayetimi çekmeye giderken bu belgeyi götürecek miyim abi?
telefoncu: gerek yok
ben: tamam abi saolasın
Abinin gönderdiği dilekçe:
Belgeyi okudum ama sadece şunu anladım "Sony bana .... tl para geri vericek bende bunu karşılığında davadan çekilicem" gibi bir şey? Bu belge olmadan gidersem şikayetimden direk çekilicek mişim gibi hissediyorum çünkü kimse beni telefon ile aramadı sony den.
Yorumlarınızı bekliyorum konuyu biraz dağınık oldu ama elimden geldiğince okunaklı yapmaya çalıştım.
Abiler arkadaşlar, haziranda 16 gibi telefonumu garantiye verdim kapandı bir daha açılmadı ve teknik servis süresi başladı uzun süre bekledim ve telefonum olmadı(4 ay kadar) bende bu süre zarfında yeni telefon almıştım dedim para iadesi hakkımı deniyim gittim tüketici haklarına(16.10.2016) yazdım dilekçemi başvurdum bekliyordum.
Bu perşembe telefonu aldığım abi aradı ;
telefoncu abi: kardeşim seni sony den arayıp bilgi falan isteyebilirler ona göre açar konuşursun, büyük ihtimal hesap no falan isterler
ben: tamam abi
ama arayan olmayınca bende telefonu aldığım abiyi aradım
ben: abi aramadılar
telencu abi: kardeşim sen topla telefonun kutusunu bana getir kulaklık şarj aleti falan faturaları koy içine bende garantiye göndericem orada halledicez istersen sen kendin götür Alsancak kvk ya daha hızlı olur işlemlerin dedi (okuduğum yer Alsancak'a daha yakın telefonu satın aldığım yerden ondan böle teklif etti sanırım.)
ben: Abi benim faturam şuan tüketici haklarındaki dosyada orjinal fatura mı lazım, fotokopi falan olur mu?
telefoncu: Kardeşim zaten şikayetini geri çekmen gerekiyor uzlaşma gibi bişey oluyor yani eğer çekmezsen şikayeti parayı alırsan sana ceza oluyor.(Bu dediği olayı internette okumuştum zaten) Bak bana bi dilekçe attılar sana göndereyim whatssup dan .
ben: tamam abi ben hafta içi gelirim memlekete hallederiz. bu arada ben tüketici haklarına şikayetimi çekmeye giderken bu belgeyi götürecek miyim abi?
telefoncu: gerek yok
ben: tamam abi saolasın
Abinin gönderdiği dilekçe:
Belgeyi okudum ama sadece şunu anladım "Sony bana .... tl para geri vericek bende bunu karşılığında davadan çekilicem" gibi bir şey? Bu belge olmadan gidersem şikayetimden direk çekilicek mişim gibi hissediyorum çünkü kimse beni telefon ile aramadı sony den.
Yorumlarınızı bekliyorum konuyu biraz dağınık oldu ama elimden geldiğince okunaklı yapmaya çalıştım.