1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

traffic sıkıntısı çekenler buraya


  1. T_JeSuS_R

    T_JeSuS_R Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    406
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar yazılım/donanım teknik destek elemanı.
  2. LorD_LeGoLaS

    LorD_LeGoLaS Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise/öğrenci
    Şehir:
    Edirne/Uzunköprü
    :mrgreen: :mrgreen: aegede 900 kişilik boş yer gösteriyo yaarım saattir giremedim..
     
  3. YuMi__YuMi

    YuMi__YuMi Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.537
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Extraloob.com
    Yalan YAa bu aege 1000 boş :lol: benım programda 0 :lol:
     
  4. LorD_LeGoLaS

    LorD_LeGoLaS Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise/öğrenci
    Şehir:
    Edirne/Uzunköprü
    evt :mrgreen: :mrgreen: dikkat ederseniz hep aynı hiç değişmiyo.. :mrgreen: :mrgreen:
     
  5. YuMi__YuMi

    YuMi__YuMi Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.537
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Extraloob.com
    Bi foto cekmıs adam koymus oraya duruyo :lol: bare deısse 1 dakka ıcınde oyuna 10 kısı gırıp cıkıyo en azından :lol:
     
  6. LorD_LeGoLaS

    LorD_LeGoLaS Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    17 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.951
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Lise/öğrenci
    Şehir:
    Edirne/Uzunköprü
    daha önce çalışıyodu ama şimdi iflas etti sitemleri heralde.. :mrgreen:
     
  7. YuMi__YuMi

    YuMi__YuMi Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    22 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    1.537
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    Extraloob.com
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
     
  8. T_JeSuS_R

    T_JeSuS_R Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    406
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar yazılım/donanım teknik destek elemanı.
    zaten o programda buradan alıyor !
     
  9. st3llo

    st3llo Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ne bulursa.
    Şehir:
    kızlar nereye ben oraya.
    traffic sıkıntısına tek cozum premium...hemde yanında tickette veriyomus parası olanlar ancak bole kurtulabilirler...
     
  10. ANY

    ANY Gözlemliyorum rank8

    Kayıt:
    19 Eylül 2007
    Mesajlar:
    51
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bırakın ya ınanmayın boylelerıne :mrgreen: sallıyo 2 sey koyuyo oraya yutturmaya calısıo millete :lolmuch:
     
  11. ViruS_

    ViruS_ Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    13 Nisan 2007
    Mesajlar:
    602
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Aranıyor...
    bence bu traffic gösteriyo server boşluğunu değil lagı gösteriyo herhalde....Çünkü çalışmasaydı koymazlardı dimi?
    (Sitelerdede traffic olur extraloob bilir)
     
  12. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.751
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    Server # of player Max # of Player Status Last updated in seconds
    Mars 1198 2500 Open 46061 sec ago

    Last Update :46061 Sec

    Hiç Mi Okumanız Yazmanız Yok 46061 Saniye Önce Yenilenmiş ! Yani Bu Güncel Değil Ama İşlerine Gelince Güncelliyorlar
     
  13. Torquel

    Torquel Old School olduser rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    3.817
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Maraton Üst

    Ama o hangi update bunların updatemi sronunmu?
     
  14. DeePSouL

    DeePSouL Öğretiyorum rank8

    Kayıt:
    23 Eylül 2007
    Mesajlar:
    673
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    bencede extraokk Confused!
     
  15. TanerUNER

    TanerUNER   rank8

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.446
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
    Yaf bu sitede dolasılmas be Razz 2 yıl öncesini gösteriyo pis site ne olcak Razz beles forum lar bile kendini yeniliyo :lol: hiç deilse kendini kapatarak bunda bi faliyet yoq Razz
     
  16. st3llo

    st3llo Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ne bulursa.
    Şehir:
    kızlar nereye ben oraya.
    ben de oasis 20 kişi bostu tıkladım traffic attı.oyundan cıktım 30 kişi bos :lol:
     
  17. Xanthos

    Xanthos Aileden rank8

    Kayıt:
    10 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    9.443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Zir.Müh.
    Şehir:
    Kalkan-KAŞ/ANTALYA
    Can not connect due to server traffic

    TÜRKÇESİ = Server trafiğine tam olarak(düzgün) bağlanamadınız.
     
  18. Purebred

    Purebred Öğreniyorum rank8

    Kayıt:
    16 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    215
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    X:1586 Y:381
    Affet kardeş ama tercüme pek net olmamış =) .tam anlamıyla tercümesi şu:
    Server trafiği nedeniyle bağlanılamıyor :?!!! Exclamation Exclamation

    Unutmadan ekliyim bu sitedekiler nasıl oluyorda sizin üzerinizdeki itemlerin bütün bilgilerine sahip oluyolar?Tehlikeli Exclamation Exclamation
    Server trafiği konusunda ise olay şundan ibaret =
    Current time: 10:07:30

    Server stats
    Those are the player currently inside the server.
    If amount of player >= max player, the servers are full
    Click here and server list will auto refresh every 10 seconds (due to peak hours) buraya tıklıyorsunuz ve size belirli aralıklarla kaç saniye önce kaç kişilik boşluk olduğu bilgisi verilio aşağıda mavi renkli kısımlar Wink
    Useful when servers are full, give you a hint of when to press Connect.

    Server # of player Max # of Player Status Last updated in seconds
    Mars 2502 2500 Open 2 sec ago
    Mercury 2488 2500 Open 2 sec ago
    Odin 2497 2500 Open 2 sec ago
    Hercules 2500 2500 Open 2 sec ago
    Poseidon 2989 3000 Open 2 sec ago
    ................................... Arrow Arrow
     
  19. st3llo

    st3llo Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    22 Nisan 2007
    Mesajlar:
    443
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    ne bulursa.
    Şehir:
    kızlar nereye ben oraya.
    off bu program sahtekar ne kadar bos gosterirse gostersin yinede dc atıyo kilit pls
     
  20. T_JeSuS_R

    T_JeSuS_R Tanınıyorum rank8

    Kayıt:
    6 Eylül 2007
    Mesajlar:
    406
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Bilgisayar yazılım/donanım teknik destek elemanı.
    artık güneclliyolar