1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Top-5 ve Yeni Rekorum


  1. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    Wuhuuu bugun çifte vurdum, oyuna bir girdim top-5 'teyim. Onu geçtim gecenin kapanış maçında yeni rekoruma imza attım. Baphomet ile beraberdik o da şahit :P 8)

    Top-5
    [​IMG]

    Yeni Rekorum
    [​IMG]
     
  2. Journalist

    Journalist Aileden rank8

    Kayıt:
    24 Aralık 2007
    Mesajlar:
    14.147
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Yaramaz avratların koynundayım.
    Toxi 1 kere ölene kadar ben 8 defa ölüp bayrağı kapmaya gidiyordum :lol: :beer:

    Ps:hayırlı olsun bro yeni rekorun :muck:
     
  3. Pangea2

    Pangea2 Keşfediyorum rank8

    Kayıt:
    10 Nisan 2010
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Öğrenci
    Şehir:
    İstanbul*Küçükçekmece
    Helal olsun Sertaç abi 1 numarasın :headbang:
     
  4. volkanka

    volkanka Aileden rank8

    Kayıt:
    20 Mayıs 2009
    Mesajlar:
    5.284
    Beğenilen Mesajlar:
    1
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    University Students...
    Şehir:
    ANALA
    Alırım anahtarını hava yapma :mrgreen:
     
  5. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    Teşekkürler, uğurlu geldin sen bana :dance:

    Thank you very much :muck:

    Pardon abi bir daha olmaz :mrgreen:
     
  6. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    ohannesss kuzum günlük top 5 mi listeleniyor direk akarım ben o oyuna diyeceğim de senin gibi oyuncular varsa işim imkansız gibi bizim ww iyi dayandı bu mücadeleye o da yakında kopar az kaldı makara:
     
  7. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    O kaptırdı gidiyo hacııı, adam iyice geliştirdi kendini valla vururken zorlanıyorum alıyor 50+ hp mi :P NX çekecem falan da diyor, eğer çekerse bide viper alırsa o da oyunu da kapar sonrasında kimse tutamaz onu da :dance:
     
  8. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    hacı top5te gördüm dün direk ben de resim aldım :lol:
    nx çekiyim bi nickin rengini değiştireceğim bi elite bir de viper aldımmı tamamdır sana yetişirim :twisted: :P
     
  9. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    Bende clanda kaç gündür makarasını yapıyorum bugun top-5 için kasıyoruz falan diye ama bir türlü giremiyoruz. Her akşam geliyorum işten eve soruyorum var mı giren ? Girmiş miyim diye yok diyorlar haydaaa.. Dün geldim yine aynı muhabbet başlayacak selam verdim, bi baktım direkt bunlar diyo top-5'e girmişin, önce kolpa yapıyorlar sandım inanmıyorum, hadiyin len falan diyorum :lol: Sonra dedim bi oyuna girip bakayım, ne göreyim harbiden de girmişim :mrgreen:
     
  10. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    ama nickin yakışıyor bro oraya :kalp:
     
  11. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.

    aynen fazlasıyla yakışmış TR bayrağıda karizmatik durmuş tek kötü olan moron bereler :mrgreen: :lol:
     
  12. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    Hmmm clanın adını mı değiştirsek napsak :think:


    :arrow: :mrgreen: :dance:
     
  13. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    hacı o değilde oyun açılmadı hala ya :P
     
  14. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    Salla açılmasın daha iyi, millet kasamasında top-5 te kalayım dün oynadıgım kadarıyla :twisted:


    İşteyim :P
     
  15. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    hacı yapma ya rütbe atlıycaktım ben bugün :mrgreen:
     
  16. Chorus

    Chorus   Admin rank8

    Kayıt:
    6 Şubat 2007
    Mesajlar:
    341.750
    Beğenilen Mesajlar:
    228
    Ödül Puanları:
    63
    Şehir:
    Taksim/IST.
    ww bro sen NX almadan mı geldin bu rütbelere 8O
     
  17. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    yok hacı daha nx almadım ama bugün evden çıkınca cafelere soracağım nx satan bir yer buldummu atlayacağım direk :P
     
  18. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    Hacı bi viper al 1 aylık birde sınırsız bir taramalı al, onun şarjörünü GP ile 45 yap. Sonra gelsin Unb Plus 'lar :lol:
     
  19. Wax Whine

    Wax Whine   Admin rank8

    Kayıt:
    9 Eylül 2007
    Mesajlar:
    17.984
    Beğenilen Mesajlar:
    9
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Psikolog
    Şehir:
    Taksim/İST.
    aylık viper kaç nx ki hacı
     
  20. Toxicated

    Toxicated Aileden rank8

    Kayıt:
    7 Haziran 2008
    Mesajlar:
    9.702
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Point Blank TR - GM
    Şehir:
    'suz
    18,000 - 20,000 civarı sanırım. 2LT olunca GP ile alınıyor o viperler ondan şu üstümdeki viper bitmeden 2LT olmam lazım zaten az kalmış, GP ile alacam full :P