1. Reklam


    1. joysro
      ledas
      jungler
      keasro
      zeus
      karantina

Ticket Oto Cevap kalıpları.


  1. Phantoso

    Phantoso Bilgiliyim rank8

    Kayıt:
    9 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    2.417
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    Donanım Teknisyeni
    Şehir:
    Silik Yazar
    Merhabalar,
    Ticket Çevirileri konusunda bazen aynı ticketların arka arkaya çevirisi isteniyor o yüzden bu başlıkta K2 müşteri hizmetleri tarafından size yollanan kalıp mesajların bir derlemesini yapmak istedim.Lütfen Ticket Çevirileri başlığında çeviri hakkında yardım istemeden önce buraya bir göz atın, eğer aradığınız çeviri burda yoksa yada kendiniz bir ticket yazmak için çeviriye ihtiyaç duyuyorsanız diğer başlığa konu açınız bu şEkilde hem forum kirliliğini hemde karışıklığı önlemiş oluruz.


    1.Ticket
    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. Unfortunately, I am unable to resolVe this issue personally and must escalate it to another department for further review. Rest assured that your issue will be addressed and a response given as quickly as possible. I apologize for any inconvenience this may have caused and thank you for your patience as we work to resolve this matter.


    KnightOnline ile irtibata geçtiğiniz için teşekkürler.Malesef bu konuyu çözmeye yetkili değilim ve ilgili departmana yönlendirmek durumundayım.İsteğiniz ilgili departmana yönlendirilecektir ve olabildiğince hızlı bir şekilde size cevap verilecektir.Bu sorunun neden olduğu rahatsızlıktan dolayı sizden özür dilerim ve biz bu konuyu çözmeye çalışırken sabırlı davrandığınız için teşekkür ederim.

    2.Ticket
    Thank you for your input; we greatly appreciate all player suggestions and are constantly striving to make Knight Online more enjoyable for everyone. I apologize if you have been inconvenienced and I will look further into this issue and take all the appropriate actions necessary. Again, thank you for your concern and happy hunting!


    Verdiğiniz bilgi için teşekkürler; göndermiş olduğunuz tüm önerilere müteşekkiriz ve daima Knight Online'ın herkes için daha eğlenceli bir oyun olması için çabalıyoruz.Rahatsız olduysanız özür dilerim ve bu konuyla ilgileneceğim ve gerekli önlemler alınacaktır.TEkrar, ilginiz için teşekkürler ve iyi eğlenceler.

    3.Ticket
    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. I regret to inform you that this account has been closed, as someone with access to this account was observed using third-party tool, which violates our posted Terms of Service policy. This account will not be unblocked and all current/future tickets will be closed and no further action will be taken on this account. I apologize for any frustration this may have caused and thank you for your understanding.


    Knight Online müşteri hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için teşekkürler.Üzülürek bildirmeliyimki bu hesap kurallarımızda da belirtildiği gibi third-party tool (koxp) kullanımı sonucu kapatılmıştır.Hesap açılmayacaktır ve bu hesap ile gelecek olan ticketlar kapatılacaktır.Bunun neden olabileceği rahatsızlıktan dolayı özür dilerim ve anlayışınız için teşekkür ederim.

    4.Ticket
    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. However, I am unable to determine the nature of your inquiry. Please restate your issue and provide us with as much specific information as possible. I apologize for any inconvenience that this may have caused you. Thank you for playing Knight Online.

    Knight Online müşteri hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için teşekkürler.Malesef gönderdiğiniz yazıdaki içeriği anlayamadım.Lütfen daha açık bir şekilde konuyu yazarak tekrar gönderiniz.Bu konunun yaratabileceği rahatsızlıktan dolayı sizden özür dilerim.Knight Online oynadığınız için teşekkürler.


    5.Ticket
    Thank you for contacting the Knight Online Customer Support Team. We appreciate you taking the time to contact us.

    In order for us to change your account information we will need to verify that you are the rightful owner of this account. We will need the following:

    Your K-ESN account numbers

    Please provide all information for all payments made within the last 6 months. Once we have this information we will be able to make the changes you requested on your account. I apologize for any inconvenience this may cause.

    Should you require any further assistance then please feel free to submit another ticket. Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy your experience in Knight Online!


    Knight Online müşteri hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için teşekkürler.Bizimle irtibata geçmek için zaman ayırdığınız için size minnettarız.

    Hesap bilgilerinizin değişimini gerçekleştirmek için sizin hesabın gerçek kullanıcısı olduğunuzdan emin olmamız gerekiyor.Aşağıdaki bilgilere ihtiyacımız var:

    K-ESN hesap kodu numaralarınız

    Lütfen son 6 ay içerisindeki yapmış olduğunuz bütün hesap bilgilerini yazınız.Göndermiş olduğunuz bilgileri doğruladıktan sonra istediğiniz işlemi gerçekleştireceğiz.Bu durmumun yaratabileceği rahatsızlık için özür dilerim.

    Eğer tekrar yardıma ihtiyaç duyarsanız bir diğer ticket'ı atmaya çekinmeyiniz.Bizimle irtibata geçtiğiniz için teşekkürler.Umarım Knight Online deneyiminizde eğlenmeye devam edersiniz.

    6.Ticket
    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. We are aware of your issue and currently working diligently on your original ticket “****-*******”. Rest assured that we are working diligently to resolve your query, however due to the complexity of some issues it may take a bit of time. All future correspondences from us regarding this will be in ticket “****-*******”. If you have any questions regarding a different issue, please feel free to submit a new ticket and we will be more than happy to assist.
    We apologize for any inconvenience due to the delay and greatly appreciate your patience.

    Knight Online Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için teşekkürler.Konunun farkındayız ve "****-*******" numaralı ticket üzerinde çalışmaktayız.Sorununuz üzerinde tüm gayretimizle çalıştığımızı garanti edebiliriz ancak konunun biraz karmaşık olması işlemin biraz zaman almasına neden olabilir.Gelecekte atacak olduğunuz benzer ticketlar "****-*******" numaralı ticketı kapsayacaktır.Eğer farklı bir konuda sorunuz varsa, lütfen yeni bir ticket yazmak için çekinmeyiniz ve size yardımcı olmaktan mutluluk duyacağız.



    7.Ticket
    Thank you for contacting your K2 Payments Support Team requesting a conversion of your premium days. We sincerely apologize for the delayed response. Unfortunately, at this time we are not offering premium conversions. Please note that should you wish to purchase a different premium type, you will need to wait a minimum of 3 days prior to your current premium expiring.Please also be aware that at this time we are unable to remove premiums from an account once they have been applied to the account.
    We apologize for any inconvenience this may cause and appreciate your patience and understanding. Should you require any further assistance, please feel free to submit a new support ticket and we will be happy to assist you. Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy your experience with Knight Online!

    K2 ödeme hizmetleri ile premium dönüştürme hakkında irtibata geçtiğiniz için teşekkürler.Geciken cevabımız için özür dileriz.Malesef, şu an premium dönüştürme yapmıyoruz.Lütfen aklıızda olsun,eğer başka bir premium almak isterseniz premiumunuzun bitmesine minimum 3 gün kalana kadar beklemeniz gerekmektedir.Lütfen aklınızda olsun ki hesabınıza bir defa premium aktarıldıktan sonra bunu hesabınızdan kaldıramıyoruz.
    Bu konunun yok açtığı rahatsızlık için sizden özür dileriz ve sabrınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.İleride yardıma ihtiyaç duyduğunuz takdirde, lütfen yeni bir ticket atmak için çekinmeyiniz.Size yardım etmekten dolayı mutluluk duyarız.Bizimle irtibata geçtiğiniz için tekrar teşekkürler.Knight Online'daki deneyiminizden keyif almaya devam etmenizi umuyoruz!


    8.Ticket
    Thank you for contacting the Knight Online Customer Support regarding your compromised
    account. After gathering feedback from our community we are moving forward with offering
    investigations on compromised accounts if we are able to verify the loss. Due to the
    sensitive nature of these investigations they will take extended amount of time to receive
    a response.

    Please Make certain that you do not submit a ticket from your compromised account as you
    will be providing sensitive information that could be compromised. Please create a new
    account and submit a new ticket with all the information below. Any multiple tickets will
    be closed out and will only slow down all investigations.

    Please include all of the following information in order to move forward with your
    investigation :

    · Date of Compromise
    · Server(s)
    · Character(s) / Account ID
    · At least 1 item from your character(s) you have noticed missing
    · We will need both accurate, and complete, payment information for the past 6 months.
    o The last 4 digits of the credit cards
    o Your K-ESN account numbers
    o Click and Buy 9 digit customer IDs
    · New Password (8-10 Characters long)
    · New Secret Question and Answers (For a list of questions: https://www.gamersfirst.com/register/)
    · New Seal/Unseal Password (8 digits long)
    As a specialist takes a look at your account restoration, please note that doing the
    investigation does not confirm a partial or a full restoration. We will not be restoring
    any levels or nation points lost in the event that we do go forward with your restoration
    (partial or full).

    We apologize again for any inconvenience this may have caused and appreciate your patience
    and understanding. Should you require any further assistance then please feel free to
    submit another ticket. Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy
    your experience in Knight Online!


    Zarar gören hesabınız hakkında Knight Online Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için teşekkürler.Ekibimizden gerekli bilgiyi topladıktan sonra eğer kaybı doğrulayabilirsek zarar gören hesaplar hakkında inceleme başlatıyoruz.Bu hassas incelemeler büyük bir zaman alacaktır.

    Lütfen incelememize devam etmek için gerekli bütün bilgileri doldurunuz.

    Date of Compromise: (Hack yediğiniz tarih)
    Server(s) (Server yada serverlar)
    Character(s) / Account ID: (Karakter yada karakter isimleri / Hesab ID
    At least 1 item from your character(s) you have noticed missing: (Kaybolan itemlarınızdan en az birini yazmanız gerekmekte,mümkünse hepsini yazın.
    We will need both accurate, and complete, payment information for the past 6 months. (Son altı ay içerisinde yapmış olduğunuz tüm alış veriş bilgilerini yazınız)
    The last 4 digits of the credit cards: (Kredi kartınızın son 4 hanesi)
    Your K-ESN account numbers: (K-ESN hesap numaralarınız)
    Click and Buy 9 digit customer IDs: (Click and Buy 9 haneli müşteri numaranız)
    New Password (8-10 Characters long): (Yeni şifrenizi yazın.8-10 haneli olacak.)
    New Secret Question and Answers (For a list of questions: https://www.gamersfirst.com/register/): (Yeni gizli soru vecevaplarınızı burya yazın.Gizli sorular için verilen linke göz atın)
    New Seal/Unseal Password (8 digits long): (Yeni Seal/Unseal kodunuzu yazınız.8 haneli rakamlardan oluşacak)

    Hesabınızı inceleyen bir uzman olarak belirtmeliyimki bu inceleme tamamen eşyalarınızın geri geleceği anlamına gelmeyebilir.Kaybolan lvl ve np puanlarını geri getirmiyoruz.

    Bu konunun yok açtığı rahatsızlık için sizden özür dileriz ve sabrınız ve anlayışınız için teşekkür ederiz.İleride yardıma ihtiyaç duyduğunuz takdirde, lütfen yeni bir ticket atmak için çekinmeyiniz.Knight Online'daki deneyiminizden keyif almaya devam etmenizi umuyoruz!



    9.Ticket
    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. However, it appears that your issue is billing related. To better assist you with this issue, I have escalated your ticket to the billing department. In the future, we ask that you submit any billing related tickets under the ‘Billing’ category. I apologize for any inconvenience this may have caused. Thank you for your patience and understanding.


    Knight Online Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçtiğiniz için teşekkürler.Konunuz ödeme bölümüyle ilgili olduğu yolladığınız ticketı o bölüme yönlendiriyorum.Gelecekte ödeme ile ilgili ticketlarınızı "Billing" kategorisi altında gönderiniz.Bu konunun yok açtığı rahatsızlık için sizden özür dileriz.Sabrınız ve anlayışınız için teşekkür ederi


    Knight Online Türkiye distribütöründen alıntıdır